В Україні 3 з 10 бізнес-проектів не змогли відновити роботу через війну. З лютого 2022 року багато українських компаній втратили виробництво, були змушені звільнити частину персоналу, понесли значні фінансові збитки.
Ми вирішили допомогти бізнесу, який постраждав під час війни. Знайшли фінансування та розробили безкоштовний гайд по комунікаціях для бізнесу.
ПІДПРИЄМЦІ СТАВЛЯТЬ СОБІ ПИТАННЯ«ЩО РОБИТИ»?
Наша відповідь — навчатися працювати в нових умовах та адаптуватися до перешкод.Запам’ятати, що відтепер:
Потреби та почуття цільової аудиторії змінилися
Люди перестали багато купувати
Потенційні клієнти шукають український продукт
Теорія
Він складається з теоретичних блоків та прикладів, які ви можете використати у своїй роботі.
Практика
Після кожного теоретичного блоку є практичні завдання. Виконуючи їх, наприкінці ви отримаєте розроблений стратегічний план дій і матеріалів для запуску.
Зворотній звʼязок
Після розробки всіх практичних завдань у вас буде можливість направити нашій команді перелік питань та отримати безкоштовну консультацію щодо вашої стратегії та матеріалів.
Є щонайменше 5 причин, щоб розробити/оновити стратегію SMM-маркетингу.Зі стратегією комунікацій ви:
Оберете правильний напрям та цілі просування на основі проведеної роботи
Дізнаєтеся, хто ваші конкуренти та клієнти.Зрозумієте їх потреби та дасте відповідь на питання "Навіщо купувати ваш товар/послугу"
Зрозумієте «Що робити?» та «Як робити?» для просування вашого бренду у соцмережах
Спростите роботу над створенням контенту та напрацюєте алгоритм його просування
Налагодите комунікацію з аудиторією та сформуєте комʼюніті навколо свого бренду
Завдяки гайду, який ми для вас прописали: із планом, порадами, прикладами та завданнями.
Ця робота стала можливою завдяки отриманню мінігранту від EU4Business.Грантовий механізм став доступним завдяки програмі «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецьким товариством міжнародного співробітництва (“Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH”. Цей механізм розроблений спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством економіки України, порталом Дія, Офісом з розвитку підприємництва та експорту України та національним проєктом із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес. Партнером-виконавцем ініціативи мікрогрантів є Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» (East Europe Foundation)».