Image placeholder

Заповніть анкету та отримайте гайд безкоштовно

В Україні 3 з 10 бізнес-проектів не змогли відновити роботу через війну. З лютого 2022 року багато українських компаній втратили виробництво, були змушені звільнити частину персоналу, понесли значні фінансові збитки. 
Ми вирішили допомогти бізнесу, який постраждав під час війни. Знайшли фінансування та розробили безкоштовний гайд по комунікаціях для бізнесу.

ПІДПРИЄМЦІ СТАВЛЯТЬ СОБІ ПИТАННЯ«ЩО РОБИТИ»?

Наша відповідь — навчатися працювати в нових умовах та адаптуватися до перешкод.Запам’ятати, що відтепер:

icon

Потреби та почуття цільової аудиторії змінилися


icon

Люди перестали багато купувати


icon

Потенційні клієнти шукають український продукт


Як працювати в нових умовах та збільшити прибуток?

Даємо відповіді на ці питання в нашому безкоштовному матеріалі. Ми створили гайд по комунікаціях для бізнесу, який допоможе:

Illustration


  • icon

    Самостійно розробити комунікаційну стратегію.

  • icon

    Обрати ефективні канали комунікації. 

  • icon

    Збільшити прибуток вашого бізнесу.

В ЧОМУ ЦІННІСТЬ ГАЙДУ?

icon

Теорія

Він складається з теоретичних блоків та прикладів, які ви можете використати у своїй роботі.

icon

Практика

Після кожного теоретичного блоку є практичні завдання. Виконуючи їх, наприкінці ви отримаєте розроблений стратегічний план дій і матеріалів для запуску. 

icon

Зворотній звʼязок

Після розробки всіх практичних завдань у вас буде можливість направити нашій команді перелік питань та отримати безкоштовну консультацію щодо вашої стратегії та матеріалів. 

Image placeholder

Як отримати гайд?

Заповніть анкету та залиште свої персональні дані. Опитування конфіденційне, а ваші дані не будуть використані жодним чином.

НАВІЩО ПОТРІБНА SMM-СТРАТЕГІЯ?

Є щонайменше 5 причин, щоб розробити/оновити стратегію SMM-маркетингу.Зі стратегією комунікацій ви:

icon

Оберете правильний напрям та цілі просування на основі проведеної роботи

icon

Дізнаєтеся, хто ваші конкуренти та клієнти.Зрозумієте їх потреби та дасте відповідь на питання "Навіщо купувати ваш товар/послугу"

icon

Зрозумієте «Що робити?» та «Як робити?» для просування вашого бренду у соцмережах

icon

Спростите роботу над створенням контенту та напрацюєте алгоритм його просування

icon

Налагодите комунікацію з аудиторією та сформуєте комʼюніті навколо свого бренду

СТРАТЕГІЮ МОЖНА ЗРОБИТИ САМОСТІЙНО!

Завдяки гайду, який ми для вас прописали: із планом, порадами, прикладами та завданнями.
Ця робота стала можливою завдяки отриманню мінігранту від EU4Business.Грантовий механізм став доступним завдяки програмі «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецьким товариством міжнародного співробітництва (“Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH”. Цей механізм розроблений спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством економіки України, порталом Дія, Офісом з розвитку підприємництва та експорту України та національним проєктом із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес. Партнером-виконавцем ініціативи мікрогрантів є Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» (East Europe Foundation)».