Що таке «Світло можливостей»?
«Світло можливостей» – це проєкт від Svitlo Agency, що полягає в наданні безоплатних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу. Проєкт реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
ЩО ТАКЕ ПРОЄКТ«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ»?
«Світло можливостей» – це проєкт від Svitlo Agency, що полягає в наданні безкоштовних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу. Проєкт фінансується програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
ЩО ТАКЕПРОЄКТ «СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ»?
«Світло можливостей» – це проєктвід Svitlo Agency, що полягає в наданні безкоштовних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу.
Проєкт фінансується програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Відбір проходив у декілька етапів. Зацікавлені бізнеси заповнювали анкету-заявку на проєкт. Після перегляду заявокми запрошували потенційних учасників на інтерв’ю-знайомство. Фінальний крок – запрошення взяти участь у проєкті. Остаточний перелік учасників було затверджено спільно з командами Svitlo Agency та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Основними вимогами до відбору учасників були:
Ключові числа проєкту:
220
заявок на участь отримали від бізнесів протягом проєкту
67
інтерв’ю провелиз потенційними учасниками«Світла можливостей»
15
бізнесів стали учасниками проєкту та працювали над удосконаленнями і змінами в підході до комунікацій та ведення соцмереж
Учасники проєкту «Світло можливостей»
reкava
– сталий бренд дружніхдо довкілля виробів із переробленої кавової гущі.
OKTO
– бренд творчого ліплення та сенсорного розвитку.
Фабрика Едісона
– виробник дизайнерських рішень для освітлення приміщення.
AveCoffee
– компанія, що надає послуги з установки офісних кавоварок, вендингових автоматів кави, снекового обладнання та повністю автоматичних кавових куточків для бізнесу.
Acropolis
– виробник спорядження для полювання, рибальства, грибництвай пікніків.
LUMOF
– виробник дизайнерського світлодіодного освітлення.
Shuflia
– дизайн, виготовлення та продаж аксесуарів зі шкіри.
Lol&Pop
– виробництво натуральних крафтових солодощів.
Ever and Ever
– виробництво й продаж жіночого одягу.
Garne
– виробництво та продаж жіночого одягу.
BALO
– чоловіча білизна й послуги стороннім організаціям із пошиття чоловічої білизни.
Trendy Tot
– виробник дитячого одягу від 0 до 10 років.
К.Текстиль
– виробництво домашнього текстилю та аксесуарів.
ПОЖИВА
– виробник сублімованої їжі швидкого приготування без консервантів.
Mavsy
– виробник товарів для тварин.
Перший етап
ми присвятили визначенню стратегічних цілей, розробці комунікаційної стратегії та її погодженню з бізнесами.
Кожен учасник заповнив бриф, що дозволив зрозуміти основні характеристики й цілі бізнесу. Після цього ми провели онлайн-зустріч із кожним учасником для вивчення особливостей команди. Далі – розробили комунікаційну стратегію, орієнтовану на потреби учасника, роботи із зонами росту й підсилення сильних сторін.
Під час роботи з учасниками ми вирішили внести зміни в проєкт і запропонувати додаткові послуги. Чому? Бо кожен бренд має власні унікальні потреби та цілі, тому ми застосовували індивідуальний підхід до кожного з них.
Для reкava наші експерти закцентувалися на розробці стратегії розвитку для Linkedin і створенні відповідного контенту, що відповідав цілям бренду.
Для Lumof ми надали не лише маркетингові рекомендації, а й конкретні стратегії залучення клієнтів та способи взаємодії з ними, зробивши акцент на формуванні мапи шляху клієнтів для кращого розуміння їхніх потреб і побажань.
Для AveCoffee ми зосередилися на розробці презентації, що максимально відображала їхню діяльність і підходи до співпраці, забезпечуючи компанії необхідну платформу для залучення нових клієнтів.
Acropolis отримав від нас додаткові стратегії розвитку для TikTok і YouTube, що допоможуть їм просувати власні продукти та послуги на цих платформах, залучаючи нових клієнтів і підвищуючи свою видимість.
Для бренду K.Текстиль ми розробили нову айдентику, зокрема логотип, шрифти, кольори й фірмові елементи разом із гайдлайном їх застосування, що дозволить компанії підсилити свій бренд на ринку текстильної продукції.
Для бренду Garne ми надали рекомендації та консультацію з організації роботи відділу маркетингу.
Команда Lol&Pop запросила нас долучитися до брейнштормінгу з нових напрямків розвитку асортименту бренду й промо.
Бізнеси про нас
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Антоніна Старовойт
ІннаБугай
Ганна Сорокіна
Анастасія Корпан
ЮліяОлейник
Оксана Курницька
Ольга Василега