Що таке «Світло можливостей»?

«Світло можливостей» – це проєкт від Svitlo Agency, що полягає в наданні безоплатних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу. Проєкт реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Illustration

ЩО ТАКЕ ПРОЄКТ«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ»?

«Світло можливостей» – це проєкт від Svitlo Agency, що полягає в наданні безкоштовних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу. Проєкт фінансується програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Illustration

ЩО ТАКЕПРОЄКТ «СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ»?

«Світло можливостей» – це проєктвід Svitlo Agency, що полягає в наданні безкоштовних консультацій і послуг із розробки комунікаційних стратегій та SMM-супроводу малому й середньому бізнесу.
Проєкт фінансується програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Illustration

Як відбувався відбір на проєкт?

Відбір проходив у декілька етапів. Зацікавлені бізнеси заповнювали анкету-заявку на проєкт. Після перегляду заявокми запрошували потенційних учасників на інтерв’ю-знайомство. Фінальний крок – запрошення взяти участь у проєкті. Остаточний перелік учасників було затверджено спільно з командами Svitlo Agency та Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Основними вимогами до відбору учасників були:

    icon
    офіційна реєстрація бізнесу та впровадження бізнес-практик до початку повномасштабного вторгнення
    icon
    наявність від трьох офіційно працевлаштованих осіб чи офіційно оформлених відносин із підрядниками
    icon
    бізнес є виробником і працює в B2C сегменті в Україні з орієнтацією на українського споживача
    icon
    наявність пропрацьованої та робочої бізнес-моделіз підтвердженими продажами продуктів
    icon
    наявність готових до реалізації продуктів
    icon
    готовність самостійно імплементувати напрацювання, отримані в межах проєкту, і розвивати комунікаційну стратегію поза проєктом надалі.
Illustration

Ключові числа проєкту: 

220

заявок на участь отримали від бізнесів протягом проєкту

67

інтерв’ю провелиз потенційними учасниками«Світла можливостей»

15

бізнесів стали учасниками проєкту та працювали над удосконаленнями і змінами в підході до комунікацій та ведення соцмереж

Учасники проєкту «Світло можливостей»

icon

reкava

– сталий бренд дружніхдо довкілля виробів із переробленої кавової гущі.

icon

OKTO

– бренд творчого ліплення та сенсорного розвитку.

icon

Фабрика Едісона

– виробник дизайнерських рішень для освітлення приміщення.

icon

AveCoffee

– компанія, що надає послуги з установки офісних кавоварок, вендингових автоматів кави, снекового обладнання та повністю автоматичних кавових куточків для бізнесу.

icon

Acropolis

– виробник спорядження для полювання, рибальства, грибництвай пікніків.

icon

LUMOF

– виробник дизайнерського світлодіодного освітлення.

icon

Shuflia

– дизайн, виготовлення та продаж аксесуарів зі шкіри.

icon

Lol&Pop

– виробництво натуральних крафтових солодощів.

icon

Ever and Ever

– виробництво й продаж жіночого одягу.

icon

Garne

– виробництво та продаж жіночого одягу.

icon

BALO

– чоловіча білизна й послуги стороннім організаціям із пошиття чоловічої білизни.

icon

Trendy Tot

– виробник дитячого одягу від 0 до 10 років.

icon

К.Текстиль

– виробництво домашнього текстилю та аксесуарів.

icon

ПОЖИВА

– виробник сублімованої їжі швидкого приготування без консервантів.

icon

Mavsy

– виробник товарів для тварин.

Що отримали учасники проєкту«Світло можливостей»?

Illustration

Перший етап

ми присвятили визначенню стратегічних цілей, розробці комунікаційної стратегії та її погодженню з бізнесами.

Кожен учасник заповнив бриф, що дозволив зрозуміти основні характеристики й цілі бізнесу. Після цього ми провели онлайн-зустріч із кожним учасником для вивчення особливостей команди. Далі – розробили комунікаційну стратегію, орієнтовану на потреби учасника, роботи із зонами росту й підсилення сильних сторін.

На другому етапі

ми перейшли до менторської підтримки учасників, що передбачала такі консультації:
● просування в соцмережах;● підготовка візуального контенту й дизайну;● налаштування рекламного кабінету та запуск таргетованої реклами.
Учасники активно долучалися до розробки конкретних елементів стратегії після консультації. Це охоплювало створення контент-плану, визначення ключових тем і рубрик для публікацій, а також розробку візуального контенту та макетів стрічки для соціальних мереж.
Також другий етап роботи містив домашні завдання в кожному з перелічених пунктів. Після роботи над завданнями спеціалісти Svitlo давали фідбек учасникам і рекомендації щодо його покращення.

Illustration

Детальніше про роботу з кожним учасником читайте в наших соцмережах:

Особливості роботи з учасниками

Під час роботи з учасниками ми вирішили внести зміни в проєкт і запропонувати додаткові послуги. Чому? Бо кожен бренд має власні унікальні потреби та цілі, тому ми застосовували індивідуальний підхід до кожного з них.

Illustration

Для reкava наші експерти закцентувалися на розробці стратегії розвитку для Linkedin і створенні відповідного контенту, що відповідав цілям бренду.

Illustration

Для Lumof ми надали не лише маркетингові рекомендації, а й конкретні стратегії залучення клієнтів та способи взаємодії з ними, зробивши акцент на формуванні мапи шляху клієнтів для кращого розуміння їхніх потреб і побажань.

Illustration

Для AveCoffee ми зосередилися на розробці презентації, що максимально відображала їхню діяльність і підходи до співпраці, забезпечуючи компанії необхідну платформу для залучення нових клієнтів.

Illustration

Acropolis отримав від нас додаткові стратегії розвитку для TikTok і YouTube, що допоможуть їм просувати власні продукти та послуги на цих платформах, залучаючи нових клієнтів і підвищуючи свою видимість.

Illustration

Для бренду K.Текстиль ми розробили нову айдентику, зокрема логотип, шрифти, кольори й фірмові елементи разом із гайдлайном їх застосування, що дозволить компанії підсилити свій бренд на ринку текстильної продукції.

Illustration

Для бренду Garne ми надали рекомендації та консультацію з організації роботи відділу маркетингу.

Illustration

Команда Lol&Pop запросила нас долучитися до брейнштормінгу з нових напрямків розвитку асортименту бренду й промо.

Під час реалізації проєкту кожен бренд звернувся до нас зі своїми унікальними запитами, і ми вміло пристосувалися до них та надали додаткові послуги, що відповідали потребам компаній: чи то розробка спецпроєкту, стратегії на YouTube, аудит вебсайту, чи інші індивідуальні запити.

Бізнеси про нас

Illustration

Lol&Pop

Як власниця бізнесу я неймовірно щаслива, що ми взяли участь у проєкті. За час співпраці ми отримали потужну SMM-стратегію, якої в такому чіткому й деталізованому вигляді в нас не було протягом 10 років існування бізнесу. 
Команда Svitlo змогла не тільки розробити детальний план дій, а й показала наш бізнес з іншого боку. Ми отримали дорожню мапу із чітким рубрикатором, заснованим на аналізі ринку й ЦА. Візуальну стратегію, що збігається з баченням бренду, фотосесію, що передає основні ідеї та цінності. А також рекомендації щодо таргетованої реклами й роботи з інфлюенсерами.
Ми на етапі впровадження стратегії. Можемо похвалитися результатами щодо зростання охоплень і залученості аудиторії. Також ця підтримка та співпраця допомогли нам відновити ще одне робоче місце – SMM-фахівця, що є також дуже позитивним зрушенням.

Illustration

Acropolis

За короткий період часу фахівці агенції змогли не лише детально розібратися зі специфікою ринку та його основними трендами, а й проаналізувати наші сильні й слабкі сторони в онлайн-середовищі.
Ще раз дякуємо агенції Svitlo за розроблену комунікаційну стратегію, що вже з перших етапів реалізації показала свою ефективність. Ми ж докладемо якнайбільше зусиль, щоб її ефективно реалізовувати в майбутньому.

Illustration

Ever and ever

Після проведення першої зустрічі-знайомства дівчата легко відчули все важливе, що я розповідала протягом 30 хвилин, і чітко впорядкували мої думки на папері. Виділили ЦА й УТП, які ми відчували, але не могли конкретизувати.
Ми отримали готовий обʼємний документ комунікаційної стратегії, яка допомогла нам зрештою стати на шлях систематизації багатьох процесів у бізнесі. Також звернули увагу на моменти, що ми досі не пропрацювали або залишили без уваги. Також стало значно простіше шукати необхідних фахівців і вводити їх у курс справ. 
Додам, що ми отримали відповіді на 100+ додаткових питань, змогли розібратися в усіх моментах та імплементувати рекомендації в щоденну роботу.

Illustration

AveCoffee

Завдяки спільним зусиллям команди Svitlo була створена потужна комунікаційна стратегія, що надала нашому бренду новий рівень привабливості й доступності для наших улюблених клієнтів. 
Працювати з командою Svitlo було справді великим задоволенням. Їхні професійні навички, творчість і самовідданість перевершують очікування. Команда Svitlo добре зрозуміла наші потреби та цінності й зуміла знайти найкращі рішення для нашого бізнесу. Ми ще досі під враженням від того, як агенції вдалося описати деталі надання послуг AveCoffee в цифровому просторі, збільшити нашу онлайн-присутність і залучити нових клієнтів. 

Illustration

Lumof

За час нашої співпраці ми знайшли власний стиль та продовжуємо надалі збирати свою цільову аудиторію. На базі комунікаційної стратегії, прописаної командою досить детально, ми своєю чергою можемо самостійно й надалі створювати контент для наповнення наших соцмереж та активно втілювати всі рекомендації для досягнення ефективного результату в просуванні соцмереж компанії Lumof.

Illustration

Trendy Tot

Завдяки команді Svitlo ми успішно здійснили ребрендинг нашої компанії, отримали професійно розроблений корпоративний стиль. Бонусом від них маємо безліч цінних інсайтів. Експерти агенції без перебільшень надихнули нас на нові ідеї та напрямки розвитку. 
Окрему подяку хочеться висловити їм за навчання, котре агенція провела для нашого колективу. Це важливий етап у підвищенні нашої ефективності та компетентності в маркетинговій сфері. Адже не стільки важливо просто дати інструмент, скільки надати всі необхідні інструкції щодо його використання.

Illustration

Garne

Дуже задоволені співпрацею з агенцією Svitlo у рамках проєкту «Світло можливостей». Це якраз та ситуація, коли результат перевершив очікування, адже спочатку здавалось, що у нас буде «ще одна комунікаційна стратегія», але ні…
Участь у проєкті — це зрозуміла подача матеріалу та гарна презентація, співпраця з дуже компетентними спеціалістками, якісні консультації. Презентація і робочі матеріали — все для реальної практики.
Рекомендуємо всім!

Illustration

К.Текстиль

Співпраця з Svitlo Agency відкрила для нас нові горизонти у SMM комунікаціях.
Вони розробили стратегію для наших соціальних мереж та надали вагомі поради та рекомендації, які стали в пригоді команді К.Текстиль. Завдяки їхній допомозі ми маємо брендбук та визначили стиль нашої компанії в соцмережах, отримали цінні знання про методи просування. Це дало змогу ефективно запустити наш проєкт в онлайн-просторі.

Illustration

Фабрика Едісона

Надана комунікаційна стратегія – особистий гайд для нашої компанії, розробити який самостійно насправді складно. А в морі інформації, що надають різноманітні інтернет-ресурси та одноденні «коучі», дуже легко загубитися та заплутатися.
Вам вдалося структурувати й надати всю необхідну інформацію для просування нашого бренду в соціальних мережах, яка здебільшого підходить нашому бренду й сподобалась нам.
Теоретичні правила та інформація підтверджені практичним застосуванням у реальних умовах. Головне, що у швидкозмінному інформаційному світі трендів ця інформація є актуальною нині та залишатиметься такою надалі. Особливо ми відмітили розроблений рубрикатор постів. Це специфічна інформація, підготовка якої досить складна й потребує значних часових затрат.Ви надали можливості й правила, за якими можна потужно стартувати, комунікувати з наявними клієнтами та знаходити нових.

Illustration

reкava

Команда еко-бренду rekava щиро дякує команді Svitlo Agency за плідну співпрацю. Під час неї ми отримали фахові рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної стратегії нашого бренду, а також чіткі пропозиції щодо покращення наших комунікаційних матеріалів. Взаємодія з агенцією була приємною та дуже чітко організованою. 

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

співавторка проєкту, керівниця агенції Svitlo

Illustration

Анжела Шишка

співавторка проєкту, стратег-маркетологиня

Illustration

Антоніна Старовойт

PR-менеджерка

Illustration

ІннаБугай

digital-консультантка

Illustration

Ганна Сорокіна

digital-консультантка

Illustration

Анастасія Корпан

дизайнерка

Illustration

ЮліяОлейник

таргетологиня

Illustration

Оксана Курницька

таргетологиня

Illustration

Ольга Василега

контент-менеджерка