СВІТЛО

МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0

Illustration

Безоплатні консультації та послуги для малого та середнього бізнесу з розробки комунікаційних стратегій, аудиту та рекомендацій по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт

Illustration

СВІТЛО

МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0

Illustration

Безоплатні консультації та послуги для малого та середнього бізнесу з розробки комунікаційних стратегій, аудиту та рекомендацій по роботі відділу продажів, залучення інвестицій у бізнес, формування планів розвитку та виходу на експорт

Illustration

«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0» ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Маєте власний бізнес, однак відчуваєте брак ресурсів та профільних знань для його підсилення у соціальних мережах і комплексних бізнес-рішень?

Illustration

За підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» ми запустили безоплатний проєкт для власників малого та середнього бізнесів «Світло можливостей 2.0».

Цей проєкт створений, щоб допомогти вашому бізнесу рости та зміцнювати свою конкурентоспроможність. Практичні поради та настанови, надані в рамках проєкту, сприятимуть не лише налагодженню комунікації брендів, а й підвищенню обсягів продажів, виходу на експорт, і в результаті — забезпеченню успіху бізнесів.

«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0» ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Маєте власний бізнес, однак відчуваєте брак ресурсів та профільних знань для його підсилення у соціальних мережах і комплексних бізнес-рішень?

Illustration

За підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» ми запустили безоплатний проєкт для власників малого та середнього бізнесів «Світло можливостей 2.0».
Цей проєкт створений, щоб допомогти вашому бізнесу рости та зміцнювати свою конкурентоспроможність. Практичні поради та настанови, надані в рамках проєкту, сприятимуть не лише налагодженню комунікації брендів, а й підвищенню обсягів продажів, виходу на експорт, і в результаті — забезпеченню успіху бізнесів.

30 учасників

отримають безоплатні послуги для підсилення комунікацій, продажів, виходу на експорт тощо в рамках проєкту до кінця року.

4 місяці

роботи бізнесів з експертами під індивідуальний запит кожного.

15 залучених фахівців

з комунікацій, дизайну, таргетованої реклами, продажів, інвестицій та експорту працюватимуть над розвитком бізнесів-учасників

ЗАВДЯКИ ПРОЄКТУ «СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0» ВИ БЕЗОПЛАТНО ОТРИМАЄТЕ:

Illustration

Комунікаційну стратегію (з орієнтацією на Instagram і Facebook) з консультацією щодо маркетингових комунікацій бренду на основі наданих рекомендацій.

Illustration

Розробку блоку контенту для Instagram і Facebook та менторство учасників під час самостійної розробки контенту.

Illustration

Консультацію з підготовки візуального контенту та дизайну.

ЗАВДЯКИ ПРОЄКТУ «СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0» ВИ БЕЗОПЛАТНО ОТРИМАЄТЕ:

Illustration

Комунікаційну стратегію (з орієнтацією на Instagram і Facebook) з консультацією щодо маркетингових комунікацій бренду на основі наданих рекомендацій.

Illustration

Розробку блоку контенту для Instagram і Facebook та менторство учасників під час самостійної розробки контенту.

Illustration

Консультацію з підготовки візуального контенту та дизайну.

Illustration

Консультацію та менторський супровід з налаштування рекламного кабінету й запуску таргетованої реклами.

Illustration

Участь у мастермайнд-дискусіях з іншими бізнесами (учасниками проєкту).

Illustration

Консультації з рекомендаціями для отримання грантів, залучення інвестицій, участі у програмах тощо.

ДОДАТКОВІ БЕЗОПЛАТНІ ПОСЛУГИ НА ВИБІР ДЛЯ УЧАСНИКІВ ПРОЄКТУ:

Illustration

Оцінка бізнес-моделі (розгляд поточної бізнес-моделі, визначення сильних та слабких сторін, виявлення можливостей для оптимізації).

Illustration

Оновлення айдентики та візуальної стилістики бренду.

Illustration

Аудит та консультування по роботі відділу продажів та створенню скриптів

ДОДАТКОВІ БЕЗОПЛАТНІ ПОСЛУГИ НА ВИБІР ДЛЯ УЧАСНИКІВ ПРОЄКТУ:

Illustration

Оцінка бізнес-моделі (розгляд поточної бізнес-моделі, визначення сильних та слабких сторін, виявлення можливостей для оптимізації).

Illustration

Оновлення айдентики та візуальної стилістики бренду.

Illustration

Аудит та консультування по роботі відділу продажів та створенню скриптів

Illustration

3 менторські сесії з допомогою виходу на експорт.

Illustration

Проведення фото та відеозйомки з залученням фотографа та оренди студії.

Illustration

3 менторські сесії з допомогою виходу на експорт.

Illustration

3 менторські сесії з допомогою виходу на експорт.

Illustration

Проведення фото та відеозйомки з залученням фотографа та оренди студії.

Illustration

НА ЯКІ КОМПАНІЇ ОРІЄНТОВАНО ПРОЄКТ«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0»?

Illustration

Малі й середні бізнеси, які офіційно зареєстровані в Україні та працюють понад рік, мають від 10 працевлаштованих фахівців(включаючи осіб, які працюють за довгостроковими договорами з ФОП на повний робочий день як постійний працівник) і не отримували гранти від Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». 

Illustration

Бізнеси, які мають робочі бізнес-моделі, товари чи послуги, що вже реалізуються, а також починають експортувати / планують вихід на експортні ринки та / або потребують консультації з виходу на експортні ринки.

Illustration

НА ЯКІ КОМПАНІЇ ОРІЄНТОВАНОПРОЄКТ «СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0»?

Illustration

Малі й середні бізнеси, які офіційно зареєстровані в Україні та працюють понад рік, мають від 10 працевлаштованих фахівців(включаючи осіб, які працюють за довгостроковими договорами з ФОП на повний робочий день як постійний працівник) і не отримували гранти від Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України»*

Illustration

Бізнеси, які мають робочі бізнес-моделі, товари чи послуги, що вже реалізуються, а також починають експортувати / планують вихід на експортні ринки та / або потребують консультації з виходу на експортні ринки.

Illustration

Проєкт насамперед спрямовано на вмотивовані бізнеси, які готові приділяти час навчанню та подальшій реалізації запропонованих рекомендацій. Тому серед основних вимог — готовність створити щонайменше 1-2 робочі місця та / або досягнути щонайменше 30 тис. дол. США додаткових продажів, та / або вкласти щонайменше 30 тис. дол. США власних фінансових ресурсів протягом наступних 12 місяців із моменту завершення проєкту.

Illustration

Проєкт насамперед спрямовано на вмотивовані бізнеси, які готові приділяти час навчанню та подальшій реалізації запропонованих рекомендацій. Тому серед основних вимог — готовність створити щонайменше 1-2 робочі місця та / або досягнути щонайменше 30 тис. дол. США додаткових продажів, та / або вкласти щонайменше 30 тис. дол. США власних фінансових ресурсів протягом наступних 12 місяців із моменту завершення проєкту.

Illustration

Проєкт насамперед спрямовано на вмотивовані бізнеси, які готові приділяти час навчанню та подальшій реалізації запропонованих рекомендацій. Тому серед основних вимог — готовність створити щонайменше 1-2 робочі місця та / або досягнути щонайменше 30 тис. дол. США додаткових продажів, та / або вкласти щонайменше 30 тис. дол. США власних фінансових ресурсів протягом наступних 12 місяців із моменту завершення проєкту.

Маєте питання щодо критеріїв відбору чи участі у проєкті?

Залиште свої контакти, і ми звʼяжемося з вами, щоб відповісти на усі питання та надати персональне розʼяснення.

Дякуємо!

Ми звʼяжемося з вами найближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.

Маєте питання щодо критеріїв відбору чи участі у проєкті?

Залиште свої контакти, і ми звʼяжемося з вами, щоб відповісти на усі питання та надати персональне розʼяснення.

Дякуємо!

Ми звʼяжемося з вами найближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.

Svitlo Agency майже 10 років працює у сфері маркетингу й допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Ми добре знаємо, з якими проблемами стикнулися малий і середній бізнеси України після широкомасштабного вторгнення росії, та розуміємо, чим можемо допомогти в цій ситуації.

2023 року ми вже надали послуги з розробки комунікаційних стратегій 15 учасникам, яких відібрали в межах проєкту «Світло можливостей».

Після успішного досвіду роботи з бізнесами та його власниками ми розширили перелік послуг проєкту й готові до нових маркетингових досвідів та викликів у межах «Світло можливостей 2.0»

Svitlo Agency майже 10 років працює у сфері маркетингу й допомагає будувати ефективні комунікації в соціальних мережах. Ми добре знаємо, з якими проблемами стикнулися малий і середній бізнеси України після широкомасштабного вторгнення росії, та розуміємо, чим можемо допомогти в цій ситуації.

2023 року ми вже надали послуги з розробки комунікаційних стратегій 15 учасникам, яких відібрали в межах проєкту «Світло можливостей».

Після успішного досвіду роботи з бізнесами та його власниками ми розширили перелік послуг проєкту й готові до нових маркетингових досвідів та викликів у межах «Світло можливостей 2.0»

В РАМКАХ ПРОЄКТУ З БІЗНЕСАМИ ПРАЦЮВАТИМУТЬ:

Illustration

Команда Svitlo Agency

«Для нас «Світло можливостей 2.0» — шанс допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторством експертів, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів.
Ми віримо, що пропоновані в рамках проєкту послуги допоможуть бізнесам підсилити маркетингову діяльність. Але для абсолютного win win ми очікуємо максимальне залучення учасників та бажання працювати на результат»

— засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.

Illustration

Ольга Гвоздьова

радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО), консультантка з експорту.

«Я буду допомагати компаніям відбудовувати системний експорт, визначатися з пріоритетними ринками та вміти розуміти подальший план дій та підтримкою яких партнерів вони можуть заручитися на цьому шляху.  
Все це заради однієї цілі — щоб у світі було більше українського!»

Illustration

Олександра Гондюл

консультантка по бізнес-моделях, пітчингу, модераторка мастермайнд-дискусій, відповідальна за процес відбору учасників проєкту «Світло можливостей 2.0»

«Я шалено вірю в спільноти! Вони про «спільне», а не «відмінне»! Коли я бачу реальні приклади, як самі учасники спільноти діляться досвідом, допомагають один одному, дають рекомендації колегам на ринку — вони таким чином розкривають і себе! 
Окрім цього, спільнота — це підтримуюче середовище, а мати однодумців на шляху до зростання — це круто! Тому я радо буду розбудовувати спільноту учасників/ць в межах проєкту «Світло можливостей 2.0», посилювати нетворкінг, проводити для них мастермайнди аби давати їм можливість мислити out of the box щодо свого бізнесу і бачити той власний потенціал!».

Illustration

Команда Let`s Call

«Учасники проєкту після нашої співпраці отримають рекомендації щодо побудови процесів, обʼєктивну оцінку роботи персоналу, слабкі та сильні сторони, розширені рекомендації щодо покращення якості роботи відділу та підвищення продажів.

Кожен отримає два види рекомендацій. Перший — те, що можна одразу втілити та вдосконалити. Другий — для використання під час виправлення слабких зон у майбутньому»

Артур Корнійчук, СЕО компанії Let`s Call

Illustration

Юлія Олейник

таргетологиня

«Для кожного з проєктів є свій підхід і рекомендації з чого ж варто почати. Цей складний старт легше пройти, коли є людина, яка розкаже усі етапи, що робити коли перші результати були отримані, як їх аналізувати і як покращувати. 
Результат реклами — це плідна співпраця клієнта і таргетолога. Навіть добре знаючи нішу, іноді розповідь клієнта про свою ЦА може допомогти таргетологу знайти «ключик» до збільшення продажів».

В РАМКАХ ПРОЄКТУ З БІЗНЕСАМИ ПРАЦЮВАТИМУТЬ:

Illustration

Команда Svitlo Agency

«Для нас «Світло можливостей 2.0» — шанс допомогти більшій кількості бізнесів знайти власний комунікаційний підхід під менторство експертів, у портфоліо яких десятки успішних реалізованих проєктів.
Ми віримо, що пропоновані в рамках проєкту послуги допоможуть бізнесам підсилити маркетингову діяльність. Але для абсолютного win win ми очікуємо максимальне залучення учасників та бажання працювати на результат»

— засновниця комунікаційної агенції Svitlo Поліна Тараненко.

Illustration

Олександра Гондюл

консультантка по бізнес-моделях, пітчингу, модераторка мастермайнд-дискусій, відповідальна за процес відбору учасників проєкту «Світло можливостей 2.0»

«Я шалено вірю в спільноти! Вони про «спільне», а не «відмінне»! Коли я бачу реальні приклади, як самі учасники спільноти діляться досвідом, допомагають один одному, дають рекомендації колегам на ринку — вони таким чином розкривають і себе! 
Окрім цього, спільнота — це підтримуюче середовище, а мати однодумців на шляху до зростання — це круто! Тому я радо буду розбудовувати спільноту учасників/ць в межах проєкту «Світло можливостей 2.0», посилювати нетворкінг, проводити для них мастермайнди аби давати їм можливість мислити out of the box щодо свого бізнесу і бачити той власний потенціал!».

Illustration

Ольга Гвоздьова

радниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту (ЕЕРО), консультантка з експорту.

«Я буду допомагати компаніям відбудовувати системний експорт, визначатися з пріоритетними ринками та вміти розуміти подальший план дій та підтримкою яких партнерів вони можуть заручитися на цьому шляху.  
Все це заради однієї цілі — щоб у світі було більше українського!»

Illustration

Команда Let`s Call

«Учасники проєкту після нашої співпраці отримають рекомендації щодо побудови процесів, обʼєктивну оцінку роботи персоналу, слабкі та сильні сторони, розширені рекомендації щодо покращення якості роботи відділу та підвищення продажів.

Кожен отримає два види рекомендацій. Перший — те, що можна одразу втілити та вдосконалити. Другий — для використання під час виправлення слабких зон у майбутньому»

— Артур Корнійчук, СЕО компанії Let`s Call

Illustration

Юлія Олейник

таргетологиня

«Для кожного з проєктів є свій підхід і рекомендації з чого ж варто почати. Цей складний старт легше пройти, коли є людина, яка розкаже усі етапи, що робити коли перші результати були отримані, як їх аналізувати і як покращувати. 
Результат реклами — це плідна співпраця клієнта і таргетолога. Навіть добре знаючи нішу, іноді розповідь клієнта про свою ЦА може допомогти таргетологу знайти «ключик» до збільшення продажів».

ЯК ПОТРАПИТИ ДО ПРОЄКТУ«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0»?

Illustration
    icon
    Насамперед вам потрібно впевнитися, що ваш бізнес відповідає критеріям, наведеним вище. Якщо є сумніви, залишайте контакти у формі вище, і ми надамо вам персональне розʼяснення.
    icon
    Наступним кроком буде заповнення анкети-заявки на участь у проєкті. 
    icon
    У разі схвалення заявки на участь у проєкті передбачено етап інтерв’ю, де ми плануємо познайомитися з вами й більше дізнатися про ваш бізнес. 
    icon
    Фінальний крок — запрошення до участі у проєкті та підписання договору з Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» з метою фіксування наданої допомоги й визначення показників зростання бізнесу. Остаточний перелік учасників буде затверджено спільно з командами Svitlo Agency й Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

ЯК ПОТРАПИТИ ДО ПРОЄКТУ«СВІТЛО МОЖЛИВОСТЕЙ 2.0»?

Illustration
    icon
    Насамперед вам потрібно впевнитися, що ваш бізнес відповідає критеріям, наведеним вище. Якщо є сумніви, залишайте контакти у формі вище, і ми надамо вам персональне розʼяснення.
    icon
    Наступним кроком буде заповнення анкети-заявки на участь у проєкті. 
    icon
    У разі схвалення заявки на участь у проєкті передбачено етап інтерв’ю, де ми плануємо познайомитися з вами й більше дізнатися про ваш бізнес. 
    icon
    Фінальний крок — запрошення до участі у проєкті та підписання договору з Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» з метою фіксування наданої допомоги й визначення показників зростання бізнесу. Остаточний перелік учасників буде затверджено спільно з командами Svitlo Agency й Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Заявки прийматимуть у три хвилі: 25 березня – 17 травня, 20 травня – 19 липня, 22 липня – 20 вересня. З нетерпінням чекаємо на ваші заявки на участь у проєкті «Світло можливостей 2.0».

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес із метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України й на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатися перевагами міжнародної торгівлі.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес із метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України й на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатися перевагами міжнародної торгівлі.

FAQ

  • Які основні критерії для відбору бізнесу до проєкту «Світло можливостей 2.0»?

    Перед оформленням заявки, будь ласка, детально ознайомтеся з критеріями відбору, щоб переконатися, що ви відповідаєте вимогам проєкту: 
    1. Бізнес не має бути одержувачем грантів від Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Бізнеси, які отримували гранти від інших Програм USAID, окрім «Конкурентоспроможна економіка України» можуть подавати заявку на участь у проєкті.
    2. Компанія офіційно зареєстрована, працює понад рік, у ній працевлаштовано від 10 осіб(включаючи осіб, які працюють за довгостроковими договорами з ФОП на повний робочий день як постійний працівник).
    3. Наявність робочої бізнес-моделі, товарів чи послуг, які вже реалізуються, а також здійснення перших кроків до експортування / наявність планів із виходу на експортні ринки та / або потреби в консультації з виходу на експортні ринки.
    4. Компанія має бути готовою створити щонайменше 1-2 робочі місця та / або досягнути щонайменше 30 тис. дол. США додаткових продажів, та / або вкласти щонайменше 30 тис. дол. США власних фінансових ресурсів протягом наступних 12 місяців із моменту завершення проєкту.
    5. Бізнес має виконувати всі формальні умови участі у проєкті (надавати необхідні документи, що підтверджують діяльність бізнесу, заповнювати пропоновані анкети й формувати необхідні звіти).
    Невідповідність одному із зазначених критеріїв може стати причиною відхилення заявки на участь у проєкті.

  • Скільки триватиме проєкт «Світло можливостей 2.0»? 

    Тривалість роботи з кожним бізнесом у межах проєкту — до чотирьох місяців. 
    Після завершення проєкту ми просимо учасників залишатися на зв’язку зі Svitlo Agency протягом року та періодично надавати інформацію про успішність застосування рекомендацій і вплив цих рекомендацій на розвиток бізнесу загалом. Ми будемо синхронізуватися з учасниками проєкту за ключовими індикаторами розвитку бізнесу.

  • Які документи потрібні для участі у проєкті «Світло можливостей 2.0»?

    Проєкт не має чіткого переліку документів, які потрібно подати для участі в ньому. Обов’язково ви маєте надати код ЄДРПОУ вашого підприємства, а також будь-який документ, що підтверджує фінансову активність бізнесу й наявність працевлаштованих фахівців чи офіційно оформлених підрядників. 
    Також учасники мають бути готові підписати договір із Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» з метою фіксування наданої допомоги й визначення показників зростання бізнесу.

  • Які послуги надаються в межах проєкту «Світло можливостей 2.0»? 

    Мета проєкту — допомогти малому й середньому бізнесам України налагодити комунікації, підвищити обсяги продажів та покращити конкурентоспроможність через надання безоплатних консультацій і послуг з розробки комунікаційних стратегій, аудиту, залучення інвестицій, формування планів розвитку та виходу на експорт для малого й середнього бізнесу.
    У межах проєкту ваш бізнес отримає:● комунікаційну стратегію (з орієнтацією на Instagram і Facebook);● представлення стратегії та консультацію щодо маркетингових комунікацій бренду на основі наданих рекомендацій;● розробку блоку контенту для Instagram і Facebook;● консультацію з підготовки візуального контенту та дизайну;● менторство учасників під час самостійної розробки контенту; ● консультацію з налаштування рекламного кабінету й запуску таргетованої реклами;● менторський супровід із таргетованої реклами;● участь у мастермайнд-дискусіях з іншими бізнесами (учасниками проєкту);● консультації з рекомендаціями для отримання грантів, залучення інвестицій, участі у програмах тощо;● додаткові послуги (за потреби) з оцінки бізнес-моделі, оновлення айдентики й візуальної стилістики бренду, роботи відділу продажів та створення скриптів, з експорту й виходу на зовнішні ринки, з проведення фото- та відеозйомки продукції бізнесу.
    Основні послуги буде надано всім 30 учасникам, а додаткові — частині учасників відповідно до запитів і готовності втілювати рекомендації. Пропонований перелік послуг буде погоджено під час підписання угоди з кожним учасником проєкту.

  • Які переваги отримають учасники після завершення проєкту?

    ● Індивідуальна комунікаційна стратегія: кожен учасник отримає персоналізовану комунікаційну стратегію для соціальних мереж бренду з орієнтацією на Instagram і Facebook, що сприятиме ефективній взаємодії із цільовою аудиторією.
    ● Практичні навички й менторство: проєкт передбачає чотиримісячну роботу бізнесів із командою експертів, які надаватимуть не лише теоретичні знання, а й практичні навички та менторську підтримку для імплементації наданих рекомендацій.
    ● Маркетинговий та експортний ріст: проєкт надає інструменти для залучення інвестицій, розробки планів розвитку й виходу на експорт, що сприяє розширенню бізнесу на нові ринки та збільшенню його конкурентоспроможності.
    ● Взаємодія між учасниками: учасники матимуть можливість обмінюватися ідеями на майстермайндах, що допоможе розширити їхню мережу контактів і відкрити нові можливості розвитку.
    ● Комплексні рішення: окрім основних послуг, проєкт пропонує додаткові консультації щодо бізнес-моделей, оновлення айдентики, менторство щодо експорту та інші допоміжні послуги, які дозволяють учасникам отримати цілісний комплекс рішень для розвитку свого бізнесу.

  • Які подальші кроки після заповнення заявки на участь у проєкті «Світло можливостей 2.0»?

    Етапи відбору до участі в проєкті «Світло можливостей 2.0»:● Розгляд заповненої заявки на відповідність критеріям проєкту.● Проведення інтерв'ю з релевантними кандидатами для уточнення інформації. ● Аналіз, оцінювання кандидатів (за потреби — додаткова онлайн-зустріч з релевантними кандидатами) та фінальний відбір. ● Комунікація з відібраними бізнесами щодо подальших дій.