Antonio Biaggi – європейський бренд взуття та аксесуарів, налічує понад 50 фірмових магазинів у Європі та Азії.
Розробили та впровадили digital-стратегію бренду в соціальних мережах. Залучили 11 344 підписників на сторінку Facebook, перевели понад 6 000 клієнтів бренду до підписників спільнот. Охоплення рекламних кампаній та публікацій спільноти за
вказаний період роботи склало 1 062 491 контактів з аудиторією.
Розробка стратегії та проведення фотозйомки зайняла 1,5 місяці. Зріз результатів робіт взято з урахуванням періоду 6-ти місяців.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Залученість
Підвищити залучення існуючих користувачів спільнот; зацікавити та залучити нову аудиторію.
Позиціювання
Створити у соцмережах Antonio Biaggi імідж «модного експерта»
Продажі
Просування інтернет-магазину
РІШЕННЯ
Створили стратегію позиціонування: співвіднесли кожен напрямокконтенту з поставленими завданнями. Визначили тональність комунікації з метою встановити емоційний зв'язок із цільовою аудиторією та завоювати її довіру.
КОНТЕНТ
Розробили 7 напрямків контент-маркетингу та креативні концепції подачі
матеріалу. Для Facebook та Instagram вибрано різні концепції подачі візуальних матеріалів з урахуванням особливостей кожної соцмережі.
ФОТОЗЙОМКИ
Для створення унікального контенту розробили концепцію зйомки продукції для соцмереж з основними чотирма напрямками
РЕКЛАМА В СОЦМЕРЕЖАХ
Запустили рекламну кампанію у Facebook та Instagram з використанням CRM-бази
клієнтів інтернет-магазину.
охоплення спільноти та рекламних кампаній у соцмережах
Бренд, як експерт у стилі життя, яке надихає
Для стилістики бренду в Facebook було обрано легку подачу фото, колажування в білих рамках та подачу акційних товарів у мінімалістичному стилі.Для Facebook та Instagram вибрано різні концепції подання візуальних матеріалів з урахуванням особливостей кожної соцмережі.
Завдання в Instagram: створити асоціативний ряд за схожою колірною гамою, що демонструє основну ідею колекції. Так підбираються блоки фотографій відповідно до кольору та фактури зйомок продукції бренду.
Навіть за наявності лукбуків, враховуючи великий асортимент інтернет-магазину, зйомка для соцмереж необхідна.
У рамках розробки концепції фотозйомки, ми розробили 3 основні напрямки зйомки: фото у світлих тонах із легкими фонами; яскраві фони та соковитий реквізит та зйомка flatlay
Фотозйомка продукції бренду для соцмереж грає навчальну
(Демонстрація продуктів з описом їх основних переваг) та іміджеву (виділення власної стилістики) ролі.
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту