Надання консультаційних послуг для жінок-підприємиць програми Uwe Hub

Про проєкт

Навчальна тренінгова онлайн – програми для жінок-підприємиць UWE Hub 1.0. від жіночого підприємницького онлайн-хабу UWE Hub (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub).

Що зробили

Під час спільної роботи з учасницями програм ми провели брифування, ознайомчі консультації, розробили маркетингові(для 3-х учасниць) та комунікаційні(для 2-х учасниць) стратегії, провели фотозйомки(для 2-х учасниць) та підготували всі необхідні матеріали для промоції бізнесу.

Період співпраці

Розробка маркетингових стратегій зайняла 1 місяць. Планування і проведення фотозйомок, розробка комунікаційних стратегій зайняла 1 місяць. Сумарна тривалість роботи над проєктом — 2 місяці.

УЧАСНИЦІ ПРОЄКТУ

icon

Verba Shadow

Перший театр тіней в Україні, який понад 10 років дивує глядачів унікальними шоу. 

icon

Unika

Молодий бренд інтерʼєрного декору ручної роботи з епоксидної смоли.

icon

Sub Rosa

Крафтове виробництво натурального трояндового конфітюру.

ВІДГУКИ ПРО НАШУ РОБОТУ

Illustration

Олександра Гондюл

Координаторка напряму UWE Hub

Хочу поділитись чудовим досвідом співпраці з Поліною Ковальовою та агенцією Svitlo. Мені здається, що одна назва агенції уже вселяє почуття впевненості, що результати спільної роботи дадуть світло для нових можливостей, партнерів, клієнтів. Так сталось і з неймовірними жінками-підприємицями – переможницями тренінгової програми Ukrainian Women Entrepreneurs Hub від CSR Ukraine, з якими працювала Поліна та її команда.
Запит цілком зрозуміли – створення ефективної маркетингової та комунікаційної стратегії. Бізнеси жінок абсолютно різні – театр тіней, вироби інтер’єру з епоксидної смоли, конфітюр з троянди. Але саме адаптивність, гнучкість та відкритість до нового самої команди Svitlo дало чудові результати. Адже я як координаторка проєкту дуже вболівала за те, аби все вдалось. І таки все вдалось! 
Окрім якісної роботи, робота з агенцією Svitlo – це про надання консультацій та проведення стратегічної сесії щодо подальшого впровадження напрацьованих матеріалів, чек-ап після роботи та гарні відгуки самих жінок-підприємиць, з якими працювала команда. А їх трансформації у діяльності, оновлення у соцмережах, вихід на нових клієнтів і збільшення продажів – це великий бонус результату ефективної роботи та абсолютної клієнтоорієнтованості!

Illustration

Вероніка Тлостюк

Засновниця бренду Unika

Протягом декількох місяців була проведена колосальна робота для мого бізнесу: створені маркетингова та комунікаційна стратегії, проведена зйомка та підготовлений контент-план. Анжела та Ганна чудові спеціалісти своєї справи, відповідали на будь-які мої питання.
Завдяки новому візуальному представленню мого бренду вдалось підвищити продажі, знайти власний стиль та позиціювання в соцмережах, а також продовжувати збирати цільову аудиторію навколо бренду. На основі стратегій я можу самостійно створювати контент, що теж виявилось дуже корисним для просування соцмереж.

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТАМИ

Illustration

1. Брифування та ознайомчі консультації

Під час консультацій ми вислухали усі побажання підприємиць, їх очікування та можливості, задали всі необхідні питання та задали вектор нашої подальшої співпраці.

Illustration

2. Розробка маркетингової стратегії

Після детального вивчення проєктів ми підготували пропозиції, обговорили командою та розробили маркетингові стратегії для 3-х учасниць програми.

Illustration

3. Планування та проведення фотозйоки

Для брендів Unika та Sub Rosa ми організовували зйомки продукції з ситуаціями використання. 

Illustration

4. Розробка комунікаційної стратегії

Після фінального погодження маркетингових стратегій, почали розробку комунікаційних стратегій для Unika та Sub Rosa, що стала їх логічним продовженням. Також підготували матеріали для постингу в соцмережах — пости, віжуали та stories.

Illustration

5. Проведення стратегічних сесій

Наприкінці співпраці ми провели стратегічні сесії з представниками команди учасниць програми для демонстрації стратегій та надання рекомендацій для подальших дій в контексті маркетингу, PR та SMM-комунікацій. 

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:

    icon
    Короткий огляд ніші 
    icon
    Аналіз бренду, продуктів та впізнаваності
    icon
    Аналіз конкурентів, їх продуктів та маркетингової діяльності
    icon
    Аналіз цільової аудиторії бренду
    icon
    Побудова місії та візії бренду
    icon
    Визначення диференціації бренду та аналіз споживчих якостей продуктів
    icon
    Створення позиціювання та архетипу бренду відповідно до очікуваних емоцій споживачів, формування УТП та рекламних повідомленьСтворення позиціювання та архетипу бренду відповідно до очікуваних емоцій споживачів, формування УТП та рекламних повідомлень
    icon
    Надання рекомендацій, референсів та технічних завдань по створенню айдентики
    icon
    Формування системи лояльності та способи покращення клієнтського досвіду
    icon
    Визначення каналів маркетингової та рекламної активності для підвищення впізнаваності бренду та продажів
    icon
    Формування мапи шляху клієнта до покупки
Illustration
Illustration

ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФОТОЗЙОМОК

Для брендів Unika та Sub Rosa ми розробили концепції фотозйомок, які відповідають позиціюванню брендів, підібрали референси та реквізити, запланували та провели зйомки.

Фото Unika

Найкраще продукт для інтер'єру розкривається в контексті. Ось виріб розмістили на тлі кухні з денним світлом. На нього поклали невеличкий десерт або фруктову композицію. Візерунок при цьому не перекрито, навпаки — підкреслені його тони. Елементи затишку та домашнього декору допоможуть людині у вибудові асоціації: «Це може бути і на моїй кухні».

  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image

Фото Sub Rosa

Перша асоціація, яка виникає із візуальним стилем та назвою бренду Sub Rosa — таємничість та загадковість. А що стосується самого продукту — це домашній затишок, спогади про дитинство та бабусина випічка. Цього ми й дотримувалися при формуванні концепції зйомки.

  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:

Illustration
    icon
    Аналіз конкурентів в контексті SMM-комунікацій
    icon
    Формування позиціювання, архетипу та TOV бренду в соцмережах
    icon
    Визначення напрямків комунікації у соціальних мережах і виділення рекламних повідомлень, адаптація стратегії для кожної із соцмереж
    icon
    Розробка контент-стратегії і медіа-плану з PR-активностей
    icon
    Розробка дизайну: стилю оформлення візуалів для SMM-каналів комунікації
    icon
    Створення контент-плану і рекомендацій до нього
    icon
    Підготовка місячного блоку контенту: 15 постів з текстами та віжуалами; 25-35 stories
    icon
    Підготовка матеріалів для оформлення соцмереж — опис БІО, обкладинки хайлайтс та для Facebook

ДИЗАЙН

Illustration

Unika

У стрічці поєднуємо декілька варіантів віжуалів — фото з текстовою плашкою, фото виробів та фото майстрині. Чергуємо загальні плани, наближені кадри. фото з демонстрацією використання декору.

У дизайні використані природні пастельні кольори блакитної та рожевої палітри. У ролі акцентів – ці ж кольори у більш глибоких відтінках. 

Sub Rosa

У стрічці поєднуємо декілька варіантів віжуалів — фото з локації виробництва, студійні фото товару, фото зі стоку, контент користувачів та колажі. Для доповнення графічних віжуалів використовуємо тематичні ілюстрації.

У дизайні використані темні кольори, що додають загадковості та інтимності. У ролі акцентів – приглушений червоний, що відносить до квіткової тематики. Для тексту та графічних елементів – гірчичні та коричневі відтінки у природній палітрі, що перегукуються з тонами та фрагментами брендування етикетки.

Illustration

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту

Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка

Illustration

Ганна Сорокіна

SMM-менеджерка

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка

Illustration

Тетяна Саприкіна

Фотограф (Sub Rosa)

Illustration

Тетяна Коваленко

Фотограф (Unika)

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Комунікаційна компанія 

    Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ (Міжнародної організації з міграції)

    ДЕТАЛІ
  • Супроводження у соцмережах

    Програма Uwe Hub 2.0

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту