Навчальна тренінгова онлайн – програми для жінок-підприємиць UWE Hub 1.0. від жіночого підприємницького онлайн-хабу UWE Hub (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub).
Під час спільної роботи з учасницями програм ми провели брифування, ознайомчі консультації, розробили маркетингові(для 3-х учасниць) та комунікаційні(для 2-х учасниць) стратегії, провели фотозйомки(для 2-х учасниць) та підготували всі необхідні матеріали для промоції бізнесу.
Розробка маркетингових стратегій зайняла 1 місяць. Планування і проведення фотозйомок, розробка комунікаційних стратегій зайняла 1 місяць. Сумарна тривалість роботи над проєктом — 2 місяці.
УЧАСНИЦІ ПРОЄКТУ
Verba Shadow
Перший театр тіней в Україні, який понад 10 років дивує глядачів унікальними шоу.
Unika
Молодий бренд інтерʼєрного декору ручної роботи з епоксидної смоли.
Sub Rosa
Крафтове виробництво натурального трояндового конфітюру.
ВІДГУКИ ПРО НАШУ РОБОТУ
1. Брифування та ознайомчі консультації
Під час консультацій ми вислухали усі побажання підприємиць, їх очікування та можливості, задали всі необхідні питання та задали вектор нашої подальшої співпраці.
2. Розробка маркетингової стратегії
Після детального вивчення проєктів ми підготували пропозиції, обговорили командою та розробили маркетингові стратегії для 3-х учасниць програми.
3. Планування та проведення фотозйоки
Для брендів Unika та Sub Rosa ми організовували зйомки продукції з ситуаціями використання.
4. Розробка комунікаційної стратегії
Після фінального погодження маркетингових стратегій, почали розробку комунікаційних стратегій для Unika та Sub Rosa, що стала їх логічним продовженням. Також підготували матеріали для постингу в соцмережах — пости, віжуали та stories.
5. Проведення стратегічних сесій
Наприкінці співпраці ми провели стратегічні сесії з представниками команди учасниць програми для демонстрації стратегій та надання рекомендацій для подальших дій в контексті маркетингу, PR та SMM-комунікацій.
Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:
ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФОТОЗЙОМОК
Для брендів Unika та Sub Rosa ми розробили концепції фотозйомок, які відповідають позиціюванню брендів, підібрали референси та реквізити, запланували та провели зйомки.
Найкраще продукт для інтер'єру розкривається в контексті. Ось виріб розмістили на тлі кухні з денним світлом. На нього поклали невеличкий десерт або фруктову композицію. Візерунок при цьому не перекрито, навпаки — підкреслені його тони. Елементи затишку та домашнього декору допоможуть людині у вибудові асоціації: «Це може бути і на моїй кухні».
Перша асоціація, яка виникає із візуальним стилем та назвою бренду Sub Rosa — таємничість та загадковість. А що стосується самого продукту — це домашній затишок, спогади про дитинство та бабусина випічка. Цього ми й дотримувалися при формуванні концепції зйомки.
Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:
Unika
У стрічці поєднуємо декілька варіантів віжуалів — фото з текстовою плашкою, фото виробів та фото майстрині. Чергуємо загальні плани, наближені кадри. фото з демонстрацією використання декору.
У дизайні використані природні пастельні кольори блакитної та рожевої палітри. У ролі акцентів – ці ж кольори у більш глибоких відтінках.
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Ганна Сорокіна
Анастасія Корпан
Тетяна Саприкіна
Тетяна Коваленко
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту