Еко-Лавка – найбільша мережа натуральних продуктів в Україна.
Налічує понад 100 магазинів у великих містах.
Розробили та впровадили digital-стратегію бренду в соціальних мережах. Створили залучені іміджеві спільноти бренду соцмереж, які є єдиним каналом комунікації бренду в онлайні.
Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 2 роки роботи.
ЩО БУЛО?
До запуску стратегії бренд був представлений у соцмережах. Візуальна складова не виділяла продукт з привабливих сторін, в основній спільноті відбувалося мало живої активності. Основна спільнота нічим не виділялася серед інших спільнот франшиз. Контент-стратегія була відсутня, повідомлення бренду не викликали емоційного зв'язку зі споживачем. У бренду не було власного унікального фотоконтенту. Не використовувалися основні рекламні можливості соціальних мереж. Не було унікальних повідомлень та активностей, що відрізняють бренд від конкурентів.
За такого підходу, в умовах жорсткої конкуренції в медіа-просторі, аудиторії складно запам'ятати бренд, цінності якого не виділені в комунікації.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Впізнаваність
Підвищити впізнаваність бренду у соцмережах, тим самим залучаючи нових клієнтів до магазинів.
№1 серед франшиз
Зробити основну спільноту №1 серед франшиз
Ком'юніті
Створити потужне ком'юніті бренду в соцмережах із правильним образом бренду у потенційних споживачів.
1. Розробка стратегії
Перший етап роботи – створення плану робіт з метою вирішити
основні проблеми бренду у соцмережах та розробити для цього всі необхідні матеріали.
2. Комплексний супровід у соцмережах
Реалізація стратегії – запуск та ведення всіх основних спільнот бренду.
3. Дизайн та фотозйомка
Повний візуальний супровід – проведення фотозйомок та дизайнерська адаптація матеріалів для публікацій.
4. Таргетована реклама
Запуск усіх необхідних рекламних активностей для залучення підписників, збільшення впізнаваності бренду та показників залучення до спільноти.
охоплення спільноти на рік
Перший етап роботи: розробка єдиної стратегії представлення бренду Еко Лавки, яку надалі може використати будь-яка франшиза.На основі аналізу ринку, конкурентів та поведінки цільової аудиторії у соцмережах було визначено основні напрямки комунікації та складено медіаплан робіт.У стратегію також включено розробку рубрикатора контенту, створення фірмового стилю оформлення віжуалів, розробка та реалізація концепції фотозйомок для бренду, опис основних активностей та план запуску та оптимізації таргетованої реклами.
НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ
Ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту.
Розповідаємо чому більше 80% торгових марок не проходять контроль якості для продажу в наших магазинах.
Життя у стилі ЕКО – це про усвідомлений вибір та про здорову любов до себе.
Розважаємо та залучаємо аудиторію.
Показуємо знайомі кожному ситуації, у яких можна вживати натуральні продукти.
Прищеплення цінності здорового способу життя.
Історії про команду бренду та команди постачальників
На основі брендбуку та фірмового стилю бренду Еко Лавка ми розробили фірмовий стиль для соціальних мереж. Він складається з окремих елементів для подання напрямків контент-стратегії та варіантів їх використання для ситуативного контенту, анімацій та ілюстрацій.
Перший етап роботи: розробка єдиної стратегії представленості бренду Еко Лавки, яку надалі може використати будь-яка франшиза.На основі аналізу ринку, конкурентів та поведінки цільової аудиторії у соцмережах було визначено основні напрями комунікації та складено медіаплан робіт.У стратегію також включено розробку рубрикатора контенту, створення фірмового стилю оформлення віжуалів, розробку та реалізацію концепції фотозйомок для бренду, опис основних активностей та план запуску та оптимізації таргетованої реклами.
Фотозйомка продукції бренду для соцмереж грає навчальну (Демонстрація продуктів з описом їх основних переваг) та іміджеву (виділення власної стилістики) ролі.
Команда проекту розробляє концепції подачі зйомок у соціальних мережах. Зйомку проводить запрошений фуд-фотограф.
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Дана Муравська
Настя Шевчук
Тетяна Саприкіна
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту