Розробка та реалізація digital стратегії

Нашим завданням було оновити повноцінні соціальні мережі бренду, включаючи візуальний стиль, контент-стратегію, а також запустити Facebook та Instagram з налаштуванням усіх цілей у Google Analytics.

  • Клієнт:

    Пляжний клуб Dream Beach

  • Послуги:

    SMM стратегія, включаючи контент-стратегію, новий візуальний стиль, просування та аналітичну стратегію. Щомісячна підтримка Facebook та Instagram, запуск та налаштування реклами в соціальних мережах.

  • Результати:

    Кількість підписників у Facebook зросла на 273% .
    Покращення рейтингу кліків з 3000 до 7500.

Бриф

Dream Beach Club – один із найкращих пляжних клубів Пхукету. Dream Beach – це атмосфера пляжного шику, виконавців світового рівня, артистів, міжнародних діджеїв, привабливих вечірок та ексклюзивних заходів.

Листопад 2018 р:
у Dream Beach Club виходить оновлення сайту, на Пхукеті стартує високий сезон. Необхідно активно залучати англо- і російськомовних туристів, розвивати масштабне свято Нового року в клубі, будувати всі інструменти онлайн-реклами та виділяти в контенті основні переваги бренду відповідно до конкурентів.

Picture about the company

Рішення

Після ретельного аналізу ринку ми визначили дві додаткові цілі для полегшення нашої місії. Вони включали підвищення впізнаваності бренду та сприяння утриманню клієнтів. Враховуючи те, що компанія змінила назву та логотип, ми вирішили провести стратегію реінтродукції за підтримки соціальних мереж, SEO та онлайн-реклами.
Інтернет-рекламаЩоб забезпечити задовільний рівень поінформованості про ребрендинг, ми запустили річну стратегію, спрямовану на підвищення рівня залучення та лояльності клієнтів. Стратегія передбачала сезонні акції та спеціальні пропозиції для нових та постійних клієнтів.
Соціальні мережіМи обрали три канали для ребрендингу: LinkedIn, Facebook та YouTube. Попереднє дослідження цільової аудиторії показало, що 62% користуються Facebook, а решта 38% віддають перевагу LinkedIn, YouTube або іншим медіа. Ми проводили рекламні кампанії в Інтернеті, щоб підвищити залучення аудиторії. Усі існуючі канали бренду були перейменовані.
Google AnalyticsЩоб передати всю цінність веб-сайту компанії, ми включили платну пошукову рекламу та інструменти SEO. Крім того, ми вдосконалили стратегію SEO компанії, щоб підвищити рейтинг і збільшити трафік.

  • Illustration for project
  • Illustration for project
  • Illustration for project
  • Illustration for project
  • Illustration for project
  • Illustration for project

Результати

Завдяки стабільному покращенню рейтингу кліків (з 3 000 до 7 500) та збільшенням кількості переходів від реклами LinkedIn на 3 800 %, кампанія ребрендингу привела до ефективної стратегії залучення нових клієнтів та збільшення залучення клієнтів. Після запуску кампанії кількість підписників Facebook зросла на 273%. Крім того, сайт почав займати вищі рейтинги в пошукових системах.

Залишити заявку

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації по просуванню вашого проєкту

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Супроводження у соцмережах

    GORODOK GALLERY

    ДеталІ
  • Розробка digital-стратегії

    ANTONIO BIAGGI

    ДЕТАЛІ