GORODOK Gallery — торговельний центр у Києві. Найбільший технохаб в Україні. Має ювелірний квартал площею в 600 м². Instagram: @gorodok_gallery
Розробили та впровадили комунікаційну стратегію бренду. Створили залучені іміджеві спільноти бренду в соцмережах.
Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 9 місяців роботи.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Позиціювання
Сформувати у свідомості аудиторії правильний образ GORODOK Gallery.
Підписники
Залучити нову аудиторію в спільноти торгового центру.
Відвідувачі
Переводити підписників із соцмереж у відвідувачів ТЦ.
сумарне охоплення соцмереж ТЦ
1. Розробка стратегії
Розробка комунікаційної стратегії та створення чіткого помісячного плану робіт. Задачі стратегії – розв'язання основних проблем бренду у соцмережах та розробка для цього всіх необхідних матеріалів.
2. Дизайн та проведення зйомок
Створення дизайн-концепту, віжуалів та stories, формування плану та проведення фото- та відеозйомок.
3. Комплексний супровід у соцмережах
Запуск та ведення усіх спільнот компанії, комунікація з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.
4. Таргетована реклама
Проведення рекламних активностей з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та залучення нових відвідувачів.
Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. В основі концепції лежала ідея «світу клієнта», в якому йому розповідають про користь та зручність для нього відвідувати ТЦ GORODOK Gallery.
#TECHNO_UNIVERSE
У цій рубриці ми показуємо пріоритетні та найцікавіші/незвичайні товари. Робимо підбірки техніки, розповідаємо про її переваги.
#JEWELRY_UNIVERSE
У рубриці показуємо масштаб ювелірного кварталу, найпривабливіші товари за цінами та дизайном.
#SALE_UNIVERSE
Дайджести актуальних акцій представлених магазинів.
#FASHION_UNIVERSE
Основне повідомлення рубрики – якщо ти хочеш знайти незвичайний образ, за допомогою якого можна здивувати – тобі потрібно приходити до нас.
ІНФОПРИВОДИ
Не втрачаємо пильність, реагуємо на актуальні події та адаптовуємо їх у контент.
#GORODOK_UNIVERSE
Розповідаємо про події та заходи, які відбуваються у ТЦ.
Стрічка
Стрічка ТЦ за час нашої роботи змінювалася в залежності від трендів, щоб не втрачати актуальність. Зараз ми зупинилися на піксельній концепції із градієнтами, які перегукуються із лого.
Reels
З появою функціонала Reels в Україні, ми почали активно використовувати його для просування GORODOK Gallery. Демонстрація асортименту магазинів та атмосфери у ТЦ у відеоформаті набирає втричі більше органічних охоплень, ніж стандартні публікації із фото.Щоб Reels органічно виглядали у стрічці, готуємо для них обкладинки відповідно до дизайн-концепції.
КОМАНДА SVITLO
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Інна Бугай
Анастасія Корпан
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту