Розробка та реалізація комунікаційної стратегії для торгового центру GORODOK Gallery

Про проєкт

GORODOK Gallery — торговельний центр у Києві. Найбільший технохаб в Україні. Має ювелірний квартал площею в 600 м². Instagram: @gorodok_gallery

Що зробили

Розробили та впровадили комунікаційну стратегію бренду. Створили залучені іміджеві спільноти бренду в соцмережах.

Період співпраці

Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 9 місяців роботи.

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

icon

Позиціювання

Сформувати у свідомості аудиторії правильний образ GORODOK Gallery.

icon

Підписники

Залучити нову аудиторію в спільноти торгового центру.

icon

Відвідувачі

Переводити підписників із соцмереж у відвідувачів ТЦ.

Результати

1 166 552

сумарне охоплення соцмереж ТЦ

13,27%

середній ER публікацій у спільнотах компанії 

28 346

переглядів stories в Instagram

12 486 

учасників розіграшів від ТЦ

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ

Illustration

1. Розробка стратегії

Розробка комунікаційної стратегії та створення чіткого помісячного плану робіт. Задачі стратегії – розв'язання основних проблем бренду у соцмережах та розробка для цього всіх необхідних матеріалів.

Illustration

2. Дизайн та проведення зйомок

Створення дизайн-концепту, віжуалів та stories, формування плану та проведення фото- та відеозйомок.

Illustration

3. Комплексний супровід у соцмережах

Запуск та ведення усіх спільнот компанії, комунікація з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.

Illustration

4. Таргетована реклама

Проведення рекламних активностей з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та залучення нових відвідувачів.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ

Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:

    icon
    проаналізували SMM-діяльність прямих конкурентів та тенденції просування у соцмережах торгових центрів 
    icon
    сформували сегменти цільової аудиторії
    icon
    підготували УТП та ключові меседжі ТЦ
    icon
    сформували правила комунікації з аудиторією
    icon
    розробили контент-стратегію бренду та адаптивний рубрикатор на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії
    icon
    провели інтервʼю з орендарями та мобільну зйомку в самому торговому центрі
    icon
    підготували візуальну концепцію стрічки та stories
    icon
    підготували місячний контент-план для соцмереж
Illustration

НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ

В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. В основі концепції лежала ідея «світу клієнта», в якому йому розповідають про користь та зручність для нього відвідувати ТЦ GORODOK Gallery.

Illustration

#TECHNO_UNIVERSE

У цій рубриці ми показуємо пріоритетні та найцікавіші/незвичайні товари. Робимо підбірки техніки, розповідаємо про її переваги.

Illustration

#JEWELRY_UNIVERSE

У рубриці показуємо масштаб ювелірного кварталу, найпривабливіші товари за цінами та дизайном.

Illustration

#SALE_UNIVERSE

Дайджести актуальних акцій представлених магазинів.

Illustration

#FASHION_UNIVERSE

Основне повідомлення рубрики – якщо ти хочеш знайти незвичайний образ, за допомогою якого можна здивувати – тобі потрібно приходити до нас.

Illustration

ІНФОПРИВОДИ

Не втрачаємо пильність, реагуємо на актуальні події та адаптовуємо їх у контент.

Illustration

#GORODOK_UNIVERSE

Розповідаємо про події та заходи, які відбуваються у ТЦ.

ДИЗАЙН

Illustration

Стрічка

Стрічка ТЦ за час нашої роботи змінювалася в залежності від трендів, щоб не втрачати актуальність. Зараз ми зупинилися на піксельній концепції із градієнтами, які перегукуються із лого.

Stories

Стиль stories доповнює стрічку. Пікселі у дизайні та градієнт фірмових кольорів — новий стиль у соцмережах ТЦ GORODOK Gallery.

Illustration

Reels

З появою функціонала Reels в Україні, ми почали активно використовувати його для просування GORODOK Gallery. Демонстрація асортименту магазинів та атмосфери у ТЦ у відеоформаті набирає втричі більше органічних охоплень, ніж стандартні публікації із фото.Щоб Reels органічно виглядали у стрічці, готуємо для них обкладинки відповідно до дизайн-концепції.

КОМАНДА SVITLO

Illustration

Поліна Ковальова

Керівник проєкту 

Illustration

Анжела Шишка

Digital-strategist 

Illustration

Інна Бугай

SMM-менеджер

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнер

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Супроводження у соцмережах

    ALVIK BUD

    ДеталІ
  • Розробка digital-стратегії

    BELA DEVELOPMENT

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту