Проведення інформаційної кампанії для Гарячої лінії психологічної підтримки МОМ

Про проєкт

Гаряча лінія психологічної підтримки — частина програма психічного здоров'я та психосоціальної підтримки Міжнародної організації з міграції (МОМ), Агентства ООН з питань міграції. На гарячій лінії працюють понад 30 психологів, психотерапевтів та психіатрів, які безкоштовно надають психологічну допомогу.Instagram: @iomukraine

Що зробили

Розробили комунікаційну стратегію та провели інформаційну кампанію в соцмережах та українських медіа, розмістили зовнішню рекламу та друковані матеріали, щоб розповісти про можливість отримання безкоштовної та анонімної психологічної допомоги від фахових психологів.

Період співпраці

Результати в кейсі показані за 2 етапи інфокампанії за 6 місяців роботи. Зараз триває третій етап нформаційної кампанії.

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

icon

Інформаційна кампанія

Провести інформаційну кампанію в соцмережах та українських медіа, щоб розповісти про можливість отримання безкоштовної та анонімної психологічної допомоги від фахових психологів.

icon

Охоплення

Охопити велику частину українців та іноземців, які постраждали від війни. 

icon

Дзвінки

Збільшити кількість дзвінків на Гарячу лінію психологічної підтримки МОМ.

Результати

15 948 666

загальне охоплення проєкту в соціальних мережах та медіа

48 791

реакцій у соцмережах: коментарів, репостів, лайків до дописів.

3 600

дзвінків на Гарячу лінію психологічної підтримки МОМ за час проведення інфокампанії

45 000

людей отримали інформаційні листівки з порадами щодо боротьби зі стресом

ВІДГУКИ ПРО НАШУ РОБОТУ

Illustration

Олексій Бердник

Національний керівник програми ПЗПСП МОМ

У ході співпраці зі Svitlo ми вибудували ефективну комунікаційну кампанію та проінформували понад 15 млн населення України, постраждалого від війни, а також мігрантів та біженців з України в шести європейських країнах. Кампанія враховувала мінливий характер надзвичайної ситуації, викликаної довготривалою війною, регіональні відмінності населення та наявну стигму навколо психологічної допомоги. 
Завдяки щоденній роботі пліч-о-пліч ми досягли win-win результату. Населення дізналося про техніки самодопомоги, доступну якісну безоплатну психологічну допомогу на гарячій лінії емоційної підтримки МОМ та отримало цю допомогу. Агенція отримала глибоку експертизу в темі підвищення обізнаності про послуги з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, яка буде корисна надалі для України. Організація збільшила коло людей, яким були надані послуги з ПЗПСП*.*ПЗПСП - Психічне здоров'я та психосоціальна підтримка

Illustration

Аліса Кирпичова

Комунікаційниця Міжнародної організації із міграції

Всеохопний та системний підхід дозволив людям дізнатись про наявність підтримки, а психологам — поділитися знаннями. За сім місяців ми допагали через десятки дописів з порадами, лендінг, онлайн та зовнішню рекламу, анімації, публікації в медіа та залучення лідерів думок. 
Зі Svitlo ми працювали й у кризові моменти: коли команди перебували в укриттях під час обстрілів або коли у часи блекаутів, — адже саме тоді люди потребували підтримки найбільше.

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ

Illustration

1. Розробка стратегії

Розробка стратегії розпочалася ще в момент подачі заявки на тендер. Ми в першу чергу вирішили, які інструменти будемо використовувати та запропонували ідею концепції інформаційної кампанії. Після виграшу тендеру ми допрацювали стратегію та комунікаційні меседжі та почали підготовку матеріалів.

Illustration

2. Супровід у соцмережах

Після проведення інтервʼю з психологами Гарячої лінії, ми підготували матеріали для постингу в соціальних мережах МОМ.

Illustration

3. Таргетована реклама

Після запуску контент-стратегії, ми запустили всі необхідні рекламні активності для залучення дзвінків цільової аудиторії проєкту з усіх країн, де доступна Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ,

Illustration

4. Зовнішня реклама

У межах інфокампанії було розроблено ключовий віжуал та розміщено сітілайти у 20 обласних центрах України терміном на 2 місяці.

Illustration

5. Робота з медіа

Розробили медіа-план, підготували всі необхідні матеріали та розпочали роботу з українськими медіа та інфлуенсерами.

Illustration

6. Друковані матеріали

Спільно із психологами проєкту розробили інформаційні листівки з порадами щодо боротьби зі стресом та разом із плакатами поширили їх в центри розміщення переселенців, волонтерські служби та на деокуповані території. 

Illustration

7. Розробка відеоролика

Залучили команду відеопродакшину для розробки анімаційного ролика про роботу Гарячої лінії психологічної підтримки МОМ.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ

або що ми зробили в рамках роботи над стратегією:

    icon
    дослідили проблематику звернень до психологів серед аудиторії
    icon
    провели серію інтервʼю із психологами для підготовки матеріалів
    icon
    описали сегменти цільової аудиторії проєкту
    icon
    розробили ключові рекламні повідомлення комунікаційної стратегії
    icon
    розробили концепт та візуальний стиль інформаційної кампанії
    icon
    розробили адаптований рубрикатор для соцмереж на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії
    icon
    підготували контент-план для соцмереж
    icon
    підготували концепцію для відео на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії
    icon
    розробили макети для друкованих матеріалів: сітілайтів, плакатів та буклетів
    icon
    підготували медіа-план розповсюдження матеріалів інфокампанії серед ЗМІ та офлайн-точок
Illustration
Illustration

КОНЦЕПЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ

Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ є образом, який підтримує людину на кожному кроці та допомагає впоратись зі складними почуттями. 
Людина не бачить цієї лінії, але завжди відчуває підтримку. Ми зробили цю підтримку видимою — показати лінію буквально, а не умовно.

ВІЗУАЛЬНА СКЛАДОВА

Лінія, яка уособлює підтримку, стала складовою візуальної концепції. Вона використовується у всіх рекламних та друкованих матеріалах, у зовнішній рекламі та у дизайні соцмереж. Лінія стала звʼязковою ланкою між людиною, яка звертається за психологічною підтримкою та психологом.

Illustration

ДИЗАЙН

Для інформаційної кампанії було розроблено візуальний стиль та промальовані унікальні ілюстрації з різними персонажами.

Illustration

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ПРОЄКТУ

Одними з основних каналів комунікації проєкту стали Facebook та Instagram акаунти МОМ в Україні

Illustration

Пости

У публікаціях ми ділилися порадами психологів, освітлювали порушення психічного здоровʼя, які можуть траплятися через війну та заохочували звертатися на Гарячу лінію психологічної підтримки МОМ.

Illustration

Stories

Кожну серію stories поєднувала спільна ідея та дизайн. У stories ми залучали до взаємодії та надавали практичні поради.

НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ

Illustration

Твоя підтримка

Пости про принципи роботи гарячої лінії. Інформація про ступені залучення та пропрацювання барʼєрів цільової аудиторії.

Illustration

Важливо знати

Експертні пости на основі інформації, отриманої від психологів з метою інформування аудиторії та донесення важливості звертатися за психологічною підтримкою.

Illustration

Поради для самодопомоги

Експертні пости з рекомендаціями від психологів, які допоможуть аудиторії знати та впроваджувати техніки самодопомоги в екстрених ситуаціях.

Illustration

Близьке для тебе 

Тематичні пости на різні теми, які містять практичні поради від експертів щодо пережиття різних ситуацій.

Illustration

Почуття

Серія постів про різні почуття, які можуть відчувати люди під час війни. Важливо донести, що відчувати їх— це нормально та водночас розказати, як позбутися негативних.

Illustration

АКТИВНОСТІ ПРОЄКТУ

● Публікації у соцмережах● Таргетована реклама● Сітілайти в обласних центрах України та в Київському метрополітені● Інформаційні листівки з практичними порадами від психологів● Прес-реліз та статті в українських ЗМІ● Публікації в Telegram-каналах● Анімаційний відеоролик про роботу Гарячої лінії

ВІДЕОРОЛИКИ

Я втратила відчуття дому | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ

Емоційне виснаження | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ

I am a foreigner in a country amidst the war | IOM psychological support hotline

Де шукати нові сенси у розпал війни | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ

Як підтримати підлітка | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ

Мої близькі тепер мешкають за кордоном | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ

ПУБЛІКАЦІЇ У ЗМІ

Illustration

Безплатна психологічна підтримка: гаряча лінія допомагає постраждалим від війни у шести країнах

Illustration

У шести країнах працює безкоштовна психологічна підтримка для українців, які постраждали від війни

Illustration

Безкоштовна психологічна підтримка українців від МОМ: гаряча лінія працює у шести країнах світу

Illustration

Як отримати безкоштовну психологічну допомогу від Міжнародної організації з міграції

Illustration

Якщо примари війни не полишають — психологічна підтримка українців за кордоном

Illustration

В Україні та за кордоном можна отримати безкоштовну психологічну допомогу

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту / Svitlo

Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка / Svitlo

Illustration

Інна Бугай

Контент-менеджерка / Svitlo

Illustration

Антоніна Старовойт

PR-менеджерка / Svitlo

Illustration

Ганна Сорокіна

Контент-менеджерка / Svitlo

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка/ Svitlo

Illustration

Олексій Бердник

Головний менеджер проєкту/ МОМ

Illustration

Аліса Кирпичева

Комунікаційна менеджерка проєкту/ МОМ

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Реалізація комунікаційної стратегії

    «Шлях / Yol» – проекту про культуру Криму

    ДеталІ
  • Супроводження у соцмережах

    Програма Uwe Hub

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту