Гаряча лінія психологічної підтримки — частина програма психічного здоров'я та психосоціальної підтримки Міжнародної організації з міграції (МОМ), Агентства ООН з питань міграції. На гарячій лінії працюють понад 30 психологів, психотерапевтів та психіатрів, які безкоштовно надають психологічну допомогу.Instagram: @iomukraine
Розробили комунікаційну стратегію та провели інформаційну кампанію в соцмережах та українських медіа, розмістили зовнішню рекламу та друковані матеріали, щоб розповісти про можливість отримання безкоштовної та анонімної психологічної допомоги від фахових психологів.
Результати в кейсі показані за 2 етапи інфокампанії за 6 місяців роботи. Зараз триває третій етап нформаційної кампанії.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Інформаційна кампанія
Провести інформаційну кампанію в соцмережах та українських медіа, щоб розповісти про можливість отримання безкоштовної та анонімної психологічної допомоги від фахових психологів.
Охоплення
Охопити велику частину українців та іноземців, які постраждали від війни.
Дзвінки
Збільшити кількість дзвінків на Гарячу лінію психологічної підтримки МОМ.
загальне охоплення проєкту в соціальних мережах та медіа
ВІДГУКИ ПРО НАШУ РОБОТУ
1. Розробка стратегії
Розробка стратегії розпочалася ще в момент подачі заявки на тендер. Ми в першу чергу вирішили, які інструменти будемо використовувати та запропонували ідею концепції інформаційної кампанії. Після виграшу тендеру ми допрацювали стратегію та комунікаційні меседжі та почали підготовку матеріалів.
2. Супровід у соцмережах
Після проведення інтервʼю з психологами Гарячої лінії, ми підготували матеріали для постингу в соціальних мережах МОМ.
3. Таргетована реклама
Після запуску контент-стратегії, ми запустили всі необхідні рекламні активності для залучення дзвінків цільової аудиторії проєкту з усіх країн, де доступна Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ,
4. Зовнішня реклама
У межах інфокампанії було розроблено ключовий віжуал та розміщено сітілайти у 20 обласних центрах України терміном на 2 місяці.
5. Робота з медіа
Розробили медіа-план, підготували всі необхідні матеріали та розпочали роботу з українськими медіа та інфлуенсерами.
6. Друковані матеріали
Спільно із психологами проєкту розробили інформаційні листівки з порадами щодо боротьби зі стресом та разом із плакатами поширили їх в центри розміщення переселенців, волонтерські служби та на деокуповані території.
7. Розробка відеоролика
Залучили команду відеопродакшину для розробки анімаційного ролика про роботу Гарячої лінії психологічної підтримки МОМ.
або що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ є образом, який підтримує людину на кожному кроці та допомагає впоратись зі складними почуттями.
Людина не бачить цієї лінії, але завжди відчуває підтримку. Ми зробили цю підтримку видимою — показати лінію буквально, а не умовно.
ВІЗУАЛЬНА СКЛАДОВА
Лінія, яка уособлює підтримку, стала складовою візуальної концепції. Вона використовується у всіх рекламних та друкованих матеріалах, у зовнішній рекламі та у дизайні соцмереж. Лінія стала звʼязковою ланкою між людиною, яка звертається за психологічною підтримкою та психологом.
Для інформаційної кампанії було розроблено візуальний стиль та промальовані унікальні ілюстрації з різними персонажами.
Одними з основних каналів комунікації проєкту стали Facebook та Instagram акаунти МОМ в Україні
Твоя підтримка
Пости про принципи роботи гарячої лінії. Інформація про ступені залучення та пропрацювання барʼєрів цільової аудиторії.
Важливо знати
Експертні пости на основі інформації, отриманої від психологів з метою інформування аудиторії та донесення важливості звертатися за психологічною підтримкою.
Поради для самодопомоги
Експертні пости з рекомендаціями від психологів, які допоможуть аудиторії знати та впроваджувати техніки самодопомоги в екстрених ситуаціях.
Близьке для тебе
Тематичні пости на різні теми, які містять практичні поради від експертів щодо пережиття різних ситуацій.
Почуття
Серія постів про різні почуття, які можуть відчувати люди під час війни. Важливо донести, що відчувати їх— це нормально та водночас розказати, як позбутися негативних.
АКТИВНОСТІ ПРОЄКТУ
● Публікації у соцмережах● Таргетована реклама● Сітілайти в обласних центрах України та в Київському метрополітені● Інформаційні листівки з практичними порадами від психологів● Прес-реліз та статті в українських ЗМІ● Публікації в Telegram-каналах● Анімаційний відеоролик про роботу Гарячої лінії
ВІДЕОРОЛИКИ
Я втратила відчуття дому | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ
Емоційне виснаження | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ
I am a foreigner in a country amidst the war | IOM psychological support hotline
Де шукати нові сенси у розпал війни | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ
Як підтримати підлітка | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ
Мої близькі тепер мешкають за кордоном | Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ
ПУБЛІКАЦІЇ У ЗМІ
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Інна Бугай
Антоніна Старовойт
Ганна Сорокіна
Анастасія Корпан
Олексій Бердник
Аліса Кирпичева
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту