Розробка та реалізація комунікаційної стратегії будівельної компанії AlvikBud

Про проєкт

AlvikBud — київська будівельна компанія.

Що зробили

Розробили та впровадили комунікаційну стратегію бренду. Створили залучені іміджеві спільноти бренду в соцмережах, запустили чат-бот в Instagram акаунті.

Період співпраці

Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 6 місяців роботи.

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

icon

Позиціювання

Створити у соцмережах AlvikBud імідж експерта у сфері будівництва.

icon

Залученість

Підвищити залучення чинних користувачів спільнот, зацікавити та залучити нову аудиторію.

icon

Генерація лідів

Створити базу потенційних клієнтівз безумовною лояльністю до компанії

Результати

341 913

сумарне охоплення соцмереж компанії

2 506 

нових підписників в Instagram

16,48%

середній ER публікацій у спільнотах компанії 

62 010

переглядів stories в Instagram

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ

Illustration

1. Розробка стратегії

Розробка маркетингової стратегії та створення плану робіт з метою розв'язання основних проблем бренду у соцмережах та розробки для цього всі необхідні матеріали.

Illustration

2. Дизайн та координація зйомок

Створення дизайн-концепту, віжуалів та stories, формування технічних завдань на фото- та відеозйомки.

Illustration

3. Комплексний супровід у соцмережах

Запуск та ведення усіх спільнот компанії, комунікація з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.

Illustration

4. Таргетована реклама

Проведення рекламних активностей з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та генерації лідів.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ

Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:

    icon
    проаналізували SMM-діяльність прямих конкурентів та тенденції просування у соцмережах будівельної ніші 
    icon
    сформували сегменти цільової аудиторії
    icon
    підготували УТП та ключові меседжі компанії
    icon
    сформували правила комунікації з аудиторією
    icon
    розробили контент-стратегію бренду та адаптивний рубрикатор на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії
    icon
    підготували візуальну концепцію стрічки та stories
    icon
    підготували місячний контент-план для соцмереж
    icon
    підготували технічні завдання на зйомку stories, фото та відео
Illustration

НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ

В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. 

Illustration

Кейси

Розповідаємо наш досвід – збудовані об'єкти. Показуємо, яке стояло завдання, які проблеми виникли у процесі, які були особливі випадки.

Illustration

Наші обличчя

Показуємо співробітників компанії, коротко описуємо їхній досвід та досягнення.

Illustration

Наші клієнти

Розповідаємо та показуємо історії наших клієнтів. Дізнаємось, які болі були у клієнта, як їх вирішили.

Illustration

Чесно про важливе

У цій рубриці ми говоримо про те, як формується ціна на ринку, з чого складається, які є хитрощі у компаній. 

Illustration

Спецпроєкт

Сюжетна лінія про один із проєктів, де аудиторія бере участь — дає назву, вгадує колір фасаду, стежить за ходом робіт.

Illustration

Вдома краще

Емоційна рубрика — показуємо як добре жити за містом, наголошуємо на емоціях, розповідаємо історії з прекрасного життя в будинку.

ДИЗАЙН

Illustration

Стрічка

Стрічка компанії жива та яскрава, показує будівельні майданчики та готові будинки у всій красі.






Illustration

Stories

Стиль stories доповнював стрічку. Мінімалістичний дизайн врівноважував живі фото та відео з будівельних майданчиків.

КОМАНДА SVITLO

Illustration

Поліна Ковальова

Керівник проєкту 

Illustration

Анжела Шишка

SMM-менеджер

Illustration

Поліна Огірчук

Дизайнер

Illustration

Марічка Ласкова

Digital-strategist 

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Комунікаційний супровід

    YOL/ШЛЯХ

    ДеталІ
  • Розробка digital-стратегії

    BELA DEVELOPMENT

    ДЕТАЛІ
  • Супроводження у соцмережах

    GORODOK GALLERY

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту