YOL/ШЛЯХ
AlvikBud — київська будівельна компанія.
Розробили та впровадили комунікаційну стратегію бренду. Створили залучені іміджеві спільноти бренду в соцмережах, запустили чат-бот в Instagram акаунті.
Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 6 місяців роботи.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Позиціювання
Створити у соцмережах AlvikBud імідж експерта у сфері будівництва.
Залученість
Підвищити залучення чинних користувачів спільнот, зацікавити та залучити нову аудиторію.
Генерація лідів
Створити базу потенційних клієнтівз безумовною лояльністю до компанії
сумарне охоплення соцмереж компанії
1. Розробка стратегії
Розробка маркетингової стратегії та створення плану робіт з метою розв'язання основних проблем бренду у соцмережах та розробки для цього всі необхідні матеріали.
2. Дизайн та координація зйомок
Створення дизайн-концепту, віжуалів та stories, формування технічних завдань на фото- та відеозйомки.
3. Комплексний супровід у соцмережах
Запуск та ведення усіх спільнот компанії, комунікація з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.
4. Таргетована реклама
Проведення рекламних активностей з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та генерації лідів.
Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту.
Кейси
Розповідаємо наш досвід – збудовані об'єкти. Показуємо, яке стояло завдання, які проблеми виникли у процесі, які були особливі випадки.
Наші обличчя
Показуємо співробітників компанії, коротко описуємо їхній досвід та досягнення.
Наші клієнти
Розповідаємо та показуємо історії наших клієнтів. Дізнаємось, які болі були у клієнта, як їх вирішили.
Чесно про важливе
У цій рубриці ми говоримо про те, як формується ціна на ринку, з чого складається, які є хитрощі у компаній.
Спецпроєкт
Сюжетна лінія про один із проєктів, де аудиторія бере участь — дає назву, вгадує колір фасаду, стежить за ходом робіт.
Вдома краще
Емоційна рубрика — показуємо як добре жити за містом, наголошуємо на емоціях, розповідаємо історії з прекрасного життя в будинку.
Стрічка
Стрічка компанії жива та яскрава, показує будівельні майданчики та готові будинки у всій красі.
Stories
Стиль stories доповнював стрічку. Мінімалістичний дизайн врівноважував живі фото та відео з будівельних майданчиків.
КОМАНДА SVITLO
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Поліна Огірчук
Марічка Ласкова
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту