YOL/ШЛЯХ
Bela Development — компанія з проєктування та будівництва житла в Лос-Анджелесі.
Розробили та впровадили маркетингову стратегію бренду. Створили залучені іміджеві спільноти бренду в соцмережах. Продумали стратегію e-mail маркетингу та запустили декілька ланцюгів повідомлень. Розробили інфопродукт для генерації лідів із соцмереж компанії та контент-стратегію для сайту, запустили чат-бот в Instagram акаунті.
Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 4 місяці роботи.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Позиціювання
Створити у соцмережах Bela Development імідж експерта у сфері будівництва та ремонту.
Залученість
Підвищити залучення чинних користувачів спільнот, зацікавити та залучити нову аудиторію.
Генерація лідів
Перетворити читачів у клієнтів компанії, допродажа послуг чинним клієнтам.
сумарне охоплення соцмереж компанії
1. Розробка стратегії
Розробка маркетингової стратегії та створення плану робіт з метою розв'язання основних проблем бренду у соцмережах та розробки для цього всі необхідні матеріали.
2. Комплексний супровід у соцмережах
Запуск та ведення усіх спільнот компанії, комунікація з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.
3. Дизайн та координація зйомок
Візуальний супровід компанії — розробка гайдлайну, створення віжуалів та друкованих матеріалів, формування технічних завдань на фото- та відеозйомки.
4. Таргетована реклама
Проведення рекламних активностей з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та генерації лідів.
Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту.
About us
Іміджева рубрика про особливості компанії та основні принципи роботи.
Tips
Поради про будівництво, ремонт та дизайн.
Clients
Історії та відгуки клієнтів.
Team
Серія постів із інтервʼю працівників.
Cases
Рубрика про кейси та роботи компанії.
Cozy home
Емоційна рубрика, в якій описуються почуття проживання у власному домі з новим ремонтом.
Стрічка
Візуальна комунікація компанії стримана та лаконічна. У стрічці використовувалися чисті кадри готових обʼєктів. Основне дизайнерське рішення для стрічки — мінімум дизайну та розкадрування. При підборі фото для розкадрувань враховувалося, щоб кожен віжуал був самостійним.
КОМАНДА SVITLO
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Поліна Огірчук
КОМАНДА-ПАРТНЕР
SEMANTIC EMPIRES
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту