ГАРЯЧА ЛІНІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МОМ
Мультидисциплінарний проект «Шлях/Yol» – про історію і культуру кримських татар, нерозривність історико-культурних зв’язків материкової України й півострова Крим.
Провели комунікаційну кампанію в соцмережах та українських медіа (спільно з командами-партнерами) з метою показати вплив та місце кримськотатарської культури та історії на культуру та історію України.
Розробка стратегії з командою проекту (ГО «Ель Чєбєр», ГО «СВІТАРТА») зайняла 2 місяці. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 4 місяці роботи.
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Комунікаційна кампанія
Провести комунікаційну кампанію в соцмережах та українських медіа з метою розповісти про історію і культуру кримських татар, показати нерозривність історико-культурних зв’язків материкової України й півострова Крим.
Охоплення
Охопити більшу частину українців та розповісти широкій аудиторії про кримськотатарську культуру.
Нове медіа
Створити нове медіа про кримськотатарську культуру в Instagram @yol.shlyah
Зростання основних показників спільноти Facebook
загальне охоплення проєкту у медіа за даними аналітичного сервісу LOOQME
Основними каналами комунікації проєкту стали Facebook та Instagram
Facebook став головним рупором проєкту. Завдяки насиченому контент-плану, який складався з численних интерв’ю, спецпроектів, прямих ефірів, подій та заходів, історичних довідок та фактів про життя та побут кримських татар, наша сторінка стала головною точкою комунікації серед читачів сторінки.
Фотозвіти офлайн-активностей проєкту
1. Розробка стратегії
Коли перед нами стала задача розробки контент-стратегії, ми в першу чергу вирішили, які інструменти будемо використовувати. Оскільки ми працюємо над проектом, аналогів якому ще не було за часи незалежності України, ми мали сформувати репутацію проекту та стати першоджерелом інформації.
2. Комплексний супровід у соцмережах
Після підготовки матеріалів в рамках роботи над стратегією ми розпочали повний супровід соцмереж проєкту.
3. Фотопроєкти
Спільно з командою організаторів проєкту, арт-директором та фотографом ми організували та провели 2 спецфотопроєкти, матеріали яких в подальшому використовували для соцмереж та матеріалів у медіа.
4. Таргетована реклама
Після запуску контент-стратегії, ми запустили всі необхідні рекламні активності для залучення підписників, збільшення впізнаваності бренду та показників залучення до спільноти.
Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. Дизайн віжуалів: Sevilya Nariman-qızı Ibrahim
Ужиткове мистецтво
Рубрика про ужиткове мистецтво кримських татар.
Історія
Цікаві факти про історію кримських татар.
Мистецтво
Рубрика про мистецтво кримських татар.
Події проекту
Рубрика про події та спецпроекти.
Спецпроект Обличчя
Фотопроект з учасниками проекту та видатними кримськими татарами
Глосарій Шляху
Словник для вивчення кримськотатарської мови.
ФОТОПРОЄКТ «ОБЛИЧЧЯ»
Реалізація
Фотопроєкт реалізовано за участі арт-директора Sevilya Nariman-qızı Ibrahim, головного фотографу Венери Абдулаєвої, співкоординатора проєкту Світлани Ляховець, співкоординатора PR-супроводу проєкту Ковальової Поліни та куратора SMM-супроводу проєкту Марічки Ласкової.
Команда проєкту «Шлях/Yol»
Рустем Скибін
Світлана Ляховець
Sevilya Nariman-qızı Ibrahim
Венера Абдулаєва
КОМАНДА SVITLO
Поліна Ковальова
Марічка Ласкова
Анжела Шишка
Поліна Огірчук
КОМАНДИ-ПАРТНЕРИ
9.Department
2Frames production
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту