Реалізація комунікаційної стратегії для «Шлях / Yol» – проекту про культуру Криму

  • Проєкт

    Мультидисциплінарний проект «Шлях/Yol» – про історію і культуру кримських татар, нерозривність історико-культурних зв’язків материкової України й півострова Крим.

  • Що зробили

    Провели комунікаційну кампанію в соцмережах та українських медіа (спільно з командами-партнерами) з метою показати вплив та місце кримськотатарської культури та історії на культуру та історію України.

  • Період

    Розробка стратегії з командою проекту (ГО «Ель Чєбєр», ГО «СВІТАРТА») зайняла 2 місяці. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 4 місяці роботи.

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

Комунікаційна кампанія

Провести комунікаційну кампанію в соцмережах та українських медіа з метою розповісти про історію і культуру кримських татар, показати нерозривність історико-культурних зв’язків материкової України й півострова Крим.

Охоплення

Охопити більшу частину українців та розповісти широкій аудиторії про кримськотатарську культуру. 

Нове медіа

Створити
нове медіа про кримськотатарську культуру в Instagram @yol.shlyah

РЕЗУЛЬТАТИ

Зростання основних показників спільноти Facebook

3 600

підписників спільноти Facebook 


17 500 000

загальне охоплення проєкту у медіа за даними аналітичного сервісу LOOQME


100+

інтерв'ю з істориками, етнографами, знавцями кримськотатарської культури, організаторами та менеджерами проекту


55 500

реакцій у соцмережах: коментарів, репостів, лайків до дописів. 


СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ПРОЄКТУ

Основними каналами комунікації проєкту стали Facebook та Instagram

Illustration

Facebook

Facebook став головним рупором проєкту. Завдяки насиченому контент-плану, який складався з численних интерв’ю, спецпроектів, прямих ефірів, подій та заходів, історичних довідок та фактів про життя та побут кримських татар, наша сторінка стала головною точкою комунікації серед читачів сторінки. 

Illustration

Instagram

Акцентуючи увагу на візуальній картинці, ми створили атмосферну лінію розповіді про Крим.
В основу постів лягли: інтерв'ю з експертами, історичні довідки, травел-фотографії від фотографа проекту та факти про ужиткове мистецтво кримських татар

АКТИВНОСТІ ПРОЄКТУ

● Мультижанрова виставка у музеї Івана Гончара● Виставка унікальної колекції прикладного мистецтва у Кримському будинку● Чотири мистецькі резиденції — театрального, музичного, візуального мистецтва та відеоарту● Арт-караван «Чумацький Шлях»● Артбук кримськотатарської культури● Мобільний додаток з вивчення кримськотатарської мови

Illustration

Фотозвіти офлайн-активностей проєкту

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ

Illustration

1. Розробка стратегії

Коли перед нами стала задача розробки контент-стратегії, ми в першу чергу вирішили, які інструменти будемо використовувати. Оскільки ми працюємо над проектом, аналогів якому ще не було за часи незалежності України, ми мали сформувати репутацію проекту та стати першоджерелом інформації.

Illustration

2. Комплексний супровід у соцмережах

Після підготовки матеріалів в рамках роботи над стратегією ми розпочали повний супровід соцмереж проєкту.

Illustration

3. Фотопроєкти

Спільно з командою організаторів проєкту, арт-директором та фотографом ми організували та провели 2 спецфотопроєкти, матеріали яких в подальшому використовували для соцмереж та матеріалів у медіа.

Illustration

4. Таргетована реклама

Після запуску контент-стратегії, ми запустили всі необхідні рекламні активності для залучення підписників, збільшення впізнаваності бренду та показників залучення до спільноти.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ

Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
● провели серію інтерв'ю з істориками, етнографами, знавцями кримськотатарської культури, організаторами та менеджерами проекту● розробили концепт та провели арт-фотопроект зі спікерами проекту● розробили адаптований рубрикатор для соцмереж на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії● розробили технічне завдання для візуального стилю соцмереж● провели аналіз та пошук архівних матеріалів та предметів ужиткового мистецтва● підготували місячний контент-план для соцмереж● підготували концепції для відео на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії

    НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ

    В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. Дизайн віжуалів: Sevilya Nariman-qızı Ibrahim 

    Illustration

    Ужиткове мистецтво

    Рубрика про ужиткове мистецтво кримських татар.

    Illustration

    Історія

    Цікаві факти про історію кримських татар.

    Illustration

    Мистецтво 

    Рубрика про мистецтво кримських татар.

    Illustration

    Події проекту

    Рубрика про події та спецпроекти.

    Illustration

    Спецпроект Обличчя

    Фотопроект з учасниками проекту та видатними кримськими татарами

    Illustration

    Глосарій Шляху

    Словник для вивчення кримськотатарської мови.

    ФОТОПРОЄКТ «ОБЛИЧЧЯ»

    Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
    ● провели серію інтерв'ю з істориками, етнографами, знавцями кримськотатарської культури, організаторами та менеджерами проекту● розробили концепт та провели арт-фотопроект зі спікерами проекту● розробили адаптований рубрикатор для соцмереж на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії● розробили технічне завдання для візуального стилю соцмереж● провели аналіз та пошук архівних матеріалів та предметів ужиткового мистецтва● підготували місячний контент-план для соцмереж● підготували концепції для відео на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії

      Реалізація

      Фотопроєкт реалізовано за участі арт-директора Sevilya Nariman-qızı Ibrahim, головного фотографу Венери Абдулаєвої, співкоординатора проєкту Світлани Ляховець, співкоординатора PR-супроводу проєкту Ковальової Поліни та куратора SMM-супроводу проєкту Марічки Ласкової.

      Команда проєкту «Шлях/Yol»

      Illustration

      Рустем Скибін

      Головний організатор проєкту

      Illustration

      Світлана Ляховець

      Співкоординаторка проєкту

      Illustration

      Sevilya Nariman-qızı Ibrahim

      Арт-директорка, дизайнерка

      Illustration

      Венера Абдулаєва

      Головний фотограф проєкту

      КОМАНДА SVITLO

      Illustration

      Поліна Ковальова

      Керівник проєкту 

      Illustration

      Марічка Ласкова

      Куратор SMM-напрямку проєкту 

      Illustration

      Анжела Шишка

      Копірайтер, редактор

      Illustration

      Поліна Огірчук

      Дизайнер

      КОМАНДИ-ПАРТНЕРИ

      Illustration

      9.Department

      Робота зі ЗМІ 

      Illustration

      2Frames production

      Відеопродакшн проекту

      ДИВИТИСЬ ЩЕ

      • Супроводження у соцмережах

        DREAM BEACH

        ДеталІ
      • Розробка digital-стратегії

        ANTONIO BIAGGI

        ДЕТАЛІ

      Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

      Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту