Надання консультаційних послуг для жінок-підприємиць програми Uwe Hub 2.0

Про проєкт

Навчальна тренінгова онлайн – програми для жінок-підприємиць UWE Hub 2.0. від жіночого підприємницького онлайн-хабу UWE Hub (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub).

Що зробили

Під час спільної роботи з учасницями програм ми провели брифування, ознайомчі консультації, розробили маркетингові (для 3-х учасниць) та комунікаційні (для 4-х учасниць) стратегії, допомогли в організації фотозйомки (для 1 учасниці), надали консультації за запитами, підготували всі необхідні матеріали для промоції бізнесута запустили таргетовану рекламу (для 2-х учасниць).

Період співпраці

Розробка маркетингових стратегій зайняла 1 місяць. Планування і проведення фотозйомки, розробка комунікаційних стратегій зайняла 1 місяць. Сумарна тривалість роботи над проєктом — 2 місяці.

УЧАСНИЦІ ПРОЄКТУ

icon

Байдик

Етнобренд іграшок для домашніх улюбленців.

icon

Стрій

Бренд апсайклінг одягу з українськими етномотивами.

icon

Смугастий слон

Інтерактивні квести для вручення подарунків.

icon

Wowzers English

Школа англійської для середніх та високих рівнів.

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТАМИ

Illustration

1. Брифування та ознайомчі консультації

Під час консультацій ми вислухали усі побажання підприємиць, їх очікування та можливості, поставили всі необхідні питання та задали вектор нашої подальшої співпраці.

Illustration

2. Розробка маркетингової стратегії

Після детального вивчення проєктів ми підготували пропозиції, обговорили командою та розробили маркетингові стратегії для 3-х учасниць програми.

Illustration

3. Розробка комунікаційної стратегії

Після фінального погодження маркетингових стратегій, почали розробку комунікаційних стратегій для брендів, що стала їх логічним продовженням. Також підготували матеріали для постингу в соцмережах — пости, віжуали та stories.

Illustration

4. Проведення індивідуальних консультацій

Власниці брендів отримали серію індивідуальних консультацій з експертами агенції за темами:• Ринкові тенденції та рекомендації щодо їх застосування
• Особливості просування в соціальних мережах
• Робота з лідерами думок та блогерами
• Рекомендації з налаштування таргетованої/контекстної реклами відповідно до сегментів цільової аудиторії бренду

Illustration

5. Проведення стратегічних сесій

Наприкінці співпраці ми провели стратегічні сесії з представниками команди учасниць програми для демонстрації стратегій та надання рекомендацій для подальших дій в контексті маркетингу, PR та SMM-комунікацій. 

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:

    icon
    Короткий огляд ніші 
    icon
    Аналіз бренду, продуктів та впізнаваності
    icon
    Аналіз конкурентів, їх продуктів та маркетингової діяльності
    icon
    Аналіз цільової аудиторії бренду
    icon
    Побудова місії та візії бренду
    icon
    Визначення диференціації бренду та аналіз споживчих якостей продуктів
    icon
    Створення позиціювання та архетипу бренду відповідно до очікуваних емоцій споживачів, формування УТП та рекламних повідомлень.
    icon
    Надання рекомендацій, референсів та технічних завдань по створенню айдентики
    icon
    Формування системи лояльності та способи покращення клієнтського досвіду
    icon
    Визначення каналів маркетингової та рекламної активності для підвищення впізнаваності бренду та продажів
    icon
    Формування мапи шляху клієнта до покупки
Illustration
Illustration

ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФОТОЗЙОМОК

Для брендів ми розробили концепції фотозйомок, які відповідають їх позиціюванню та підібрали референси. А бренду Байдик допомогли з організацією зйомки у Києві та пошуком хвостатих моделей.

Фото Байдик

При розробці концепції ми одразу зрозуміли, що фото мають бути живі, веселі, з акцентом на іграшки та грайливих домашніх улюбленців. На кадрах присутні господарі улюбленців, що граються з тваринами іграшкою, пухнаста лапка поряд з виробом тощо. Також не забули про різні плани та акцентні фото на виробах.
Фотограф: @vtoraya_pochkaЛокація: @maysternya.home

  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:

Illustration
    icon
    Аналіз конкурентів в контексті SMM-комунікацій
    icon
    Аудит використання наявних цифрових інструментів брендом та визначення зон росту
    icon
    Формування позиціонування, архетипу та TOV бренду в соцмережах
    icon
    Створення підбірки унікальних креативних рекламних фраз, слів, висловів для комунікації в соціальних мережах відповідно до специфіки бренду для ідентифікації бренду серед конкурентів
    icon
    Визначення напрямків комунікації у соціальних мережах і виділення рекламних повідомлень, адаптація стратегії для кожної із соцмереж
    icon
    Розробка контент-стратегії і медіа-плану з PR-активностей
    icon
    Розробка дизайну: стилю оформлення візуалів для SMM-каналів комунікації, рекламних макетів(очікуємо на проведення фотозйомки)
    icon
    Створення контент-плану для Instagram та Facebook і рекомендацій до нього
    icon
    Підготовка концепції мобільної зйомки, підбір референсів та формування плану зйомки. 
    icon
    Надання рекомендацій та технічних завдань на зйомку фото та відео-контенту
    icon
    Підготовка місячного блоку контенту Instagram та Facebook – 15 постів з текстами та віжуалами, 30 stories
    icon
    Розробка плану таргетованої реклами в соціальних мережах
    icon
    Підготовка матеріалів для оформлення соцмереж — опис БІО, обкладинки хайлайтс та для Facebook відповідно до ідентичності бренду

ДИЗАЙН

Illustration

Байдик

Концепція, що лягла в основу дизайну це дім сповнений любов'ю. Тож у стрічці поєднуються різні плани іграшок з грайливими тваринками та їх господарями, а також фото виробів зблизька. Акцентами слугують графічні віжуали з фірмовими наївними ілюстраціями, які також додають пустотливого настрою.

Стрій

В бренді Стрій переплітається сучасне та минуле, тому в дизайні поєднуємо текстуру канви, графічні елементи вишивки й street style фото.
В стрічці присутні різні плани виробів, акценти на вишивку, а також графічні віжуали з фірмовим елементом.

Illustration
Illustration

Wowzers English

Основною задачею для створення дизайну Wowzers English було естетичне та просте оформлення, яке легко повторити, тому у стрічці поєднуються мінімалістичні фото у натуральних тонах з ненав'язливою типографікою. Акцентами слугують яскраві кольори як, до прикладу, парасолька чи квіти.

Смугастий слон

Для Смугастого Слона важливо було показати грайливий настрій й при цьому не здаватися надто дитячим. Тому, щоб створити баланс, було запропоновано використовувати персонажів з фірмового патерну в поєднанні з типографікою.

У стрічці комбінуємо фото з радісними моментами та графічні віжуали. Також були запропоновані додаткові кольори до основних фірмових.

Illustration

ІНСАЙТИ ЕКСПЕРТОК З РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ


Метч команди та брендів важливий як на рівні ідей та бачення, так і цінностей. Ми знайшли підходи до кожної із переможниць UWE Hub і підготували стратегії, які відповідали їх запитам та очікування. А тепер командою приємно спостерігати, як ці стратегії реалізовуються, а бренди розвиваються. Радісно бути дотичними до цього.


Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка

Головний інсайт – жінки здатні керувати світом. Я працюю з переможницями UWE Hub вдруге, й це завжди різні, яскраві, потужні особистості, з класними ідеями та прагненнями.
Цей досвід зайвий раз підкреслює, який старанний та осмислений український бізнес. 


Illustration

Ганна Сорокіна

SMM-менеджерка

Те, що є для мене очевидним як спеціалісту з SMM, не є очевидним для кожного. Тож мені було максимально приємно та цінно проводити консультації для власниць бізнесу, які були зацікавлені отримати важливу та актуальну інформацію про специфіку соцмереж тощо.


Illustration

Інна Бугай

SMM-менеджерка

Мене вражає наскільки український бізнес може бути унікальним, зі своєю неповторною історією і цікавими продуктами.Радісно, що маю змогу долучитися та доповнити їх з візуальної точки зору.



Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту

Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка

Illustration

Ганна Сорокіна

SMM-менеджерка

Illustration

Інна Бугай

SMM-менеджерка

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка

Illustration

Юлія Олейник

Таргетолог

Illustration

Тетяна Коваленко

Фотограф (Байдик)

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Супроводження у соцмережах

    Програма Uwe Hub

    ДЕТАЛІ
  • Комунікаційна компанія 

    Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ (Міжнародної організації з міграції)

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту