Навчальна тренінгова онлайн – програми для жінок-підприємиць UWE Hub 2.0. від жіночого підприємницького онлайн-хабу UWE Hub (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub).
Під час спільної роботи з учасницями програм ми провели брифування, ознайомчі консультації, розробили маркетингові (для 3-х учасниць) та комунікаційні (для 4-х учасниць) стратегії, допомогли в організації фотозйомки (для 1 учасниці), надали консультації за запитами, підготували всі необхідні матеріали для промоції бізнесута запустили таргетовану рекламу (для 2-х учасниць).
Розробка маркетингових стратегій зайняла 1 місяць. Планування і проведення фотозйомки, розробка комунікаційних стратегій зайняла 1 місяць. Сумарна тривалість роботи над проєктом — 2 місяці.
УЧАСНИЦІ ПРОЄКТУ
Етнобренд іграшок для домашніх улюбленців.
Бренд апсайклінг одягу з українськими етномотивами.
Інтерактивні квести для вручення подарунків.
Школа англійської для середніх та високих рівнів.
1. Брифування та ознайомчі консультації
Під час консультацій ми вислухали усі побажання підприємиць, їх очікування та можливості, поставили всі необхідні питання та задали вектор нашої подальшої співпраці.
2. Розробка маркетингової стратегії
Після детального вивчення проєктів ми підготували пропозиції, обговорили командою та розробили маркетингові стратегії для 3-х учасниць програми.
3. Розробка комунікаційної стратегії
Після фінального погодження маркетингових стратегій, почали розробку комунікаційних стратегій для брендів, що стала їх логічним продовженням. Також підготували матеріали для постингу в соцмережах — пости, віжуали та stories.
4. Проведення індивідуальних консультацій
Власниці брендів отримали серію індивідуальних консультацій з експертами агенції за темами:• Ринкові тенденції та рекомендації щодо їх застосування
• Особливості просування в соціальних мережах
• Робота з лідерами думок та блогерами
• Рекомендації з налаштування таргетованої/контекстної реклами відповідно до сегментів цільової аудиторії бренду
5. Проведення стратегічних сесій
Наприкінці співпраці ми провели стратегічні сесії з представниками команди учасниць програми для демонстрації стратегій та надання рекомендацій для подальших дій в контексті маркетингу, PR та SMM-комунікацій.
Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:
ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ФОТОЗЙОМОК
Для брендів ми розробили концепції фотозйомок, які відповідають їх позиціюванню та підібрали референси. А бренду Байдик допомогли з організацією зйомки у Києві та пошуком хвостатих моделей.
При розробці концепції ми одразу зрозуміли, що фото мають бути живі, веселі, з акцентом на іграшки та грайливих домашніх улюбленців. На кадрах присутні господарі улюбленців, що граються з тваринами іграшкою, пухнаста лапка поряд з виробом тощо. Також не забули про різні плани та акцентні фото на виробах.
Фотограф: @vtoraya_pochkaЛокація: @maysternya.home
Кожна зі стратегій складається із наступних блоків:
Байдик
Концепція, що лягла в основу дизайну це дім сповнений любов'ю. Тож у стрічці поєднуються різні плани іграшок з грайливими тваринками та їх господарями, а також фото виробів зблизька. Акцентами слугують графічні віжуали з фірмовими наївними ілюстраціями, які також додають пустотливого настрою.
Wowzers English
Основною задачею для створення дизайну Wowzers English було естетичне та просте оформлення, яке легко повторити, тому у стрічці поєднуються мінімалістичні фото у натуральних тонах з ненав'язливою типографікою. Акцентами слугують яскраві кольори як, до прикладу, парасолька чи квіти.
ІНСАЙТИ ЕКСПЕРТОК З РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Ганна Сорокіна
Інна Бугай
Анастасія Корпан
Юлія Олейник
Тетяна Коваленко
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проекту