YOL/ШЛЯХ
Heel — фармацевтична компанія, що спеціалізується на натуральних ліках. Ліки Heel допомагають використовувати потенціал людського організму: завдяки натуральним інгредієнтам вони активують, регулюють і модулюють ендогенні процеси. Таким чином вони ефективно підтримують загоєння.
Розробили нову стратегію комунікації та візуального стилю для соцмереж, провели контент-зйомки препаратів та створили інфопродукт з порадами «Детокс та дренаж».
Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 5 місяці роботи(січень-червень 2023р.).
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
Позиціювання
Створити у соцмережах heel імідж експерта у сфері турботи про здоровʼя.
Залученість
Підвищити залучення чинних користувачів спільнот, зацікавити та залучити нову аудиторію.
Комʼюніті
Сформувати навколо бренду комʼюніті людей, що цікавляться комплексними гомеопатичними біорегуляційними препаратами та залучити потенційних покупців препаратів.
сумарне охоплення соцмереж компанії
1. Розробка стратегії
Створення стратегії комунікації та плану робіт для розв'язання основних проблем бренду в соціальних мережах та розробка необхідних матеріалів.
2. Комплексний супровід у соцмережах
Оновлення та адміністрування всіх спільнот компанії, взаємодія з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.
3. Дизайн та координація зйомок
Візуальний супровід компанії — розробка гайдлайну, створення віжуалів, проведення фотозйомки.
4. Таргетована реклама
Запуск рекламних оголошень з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та залучення аудиторії.
Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:
В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту.
Іміджева рубрика
Рубрика про основні цінності бренду Heel, дослідження, які проводяться, умови виробництва ліків.
Ситуації споживання
Опис хвороби, з якими стикається аудиторія та розповіді, як ліки Heel допомагають.
Рекламна рубрика
Контент про ліки стисло та інформативно — що за препарат, його склад, які проблеми вирішує.
Про гомеопатію
Навчання аудиторії про напрям, який представляє Heel.
Де купити?
Інформація про партнерів та мережі аптек, де можна придбати ліки Heel.
Досвід використання
Інтервʼю в лікарів, які призначають ліки Heel своїм пацієнтам.
Стрічка
У стрічці поєднали декілька варіантів віжуалів — фото препаратів з текстом, стокові фото, фото експертів та графічні віжуали. Для доповнення графічних віжуалів використали тематичні ілюстрації, які маємо на меті зробити впізнаваними елементами дизайн стилю Heel.
Для виділення тексту застосували прийом, який використовується на упаковках препаратів. Але спростили його до застосування прямих ліній без вигинів.
Основною ідеєю при формуванні концепції зйомки було зробити фото з акцентними реквізитами, пов'язаним зі складовими препаратів та їх впливу на здоров'я. Нам було важливо, щоб зйомка була з предметами, які асоціюються з підтриманням здоров'я та здорового способу життя, а самі фото не асоціювалися із чимось «лікарським» та «жахаючим».
КОМАНДА SVITLO
Поліна Ковальова
Анжела Шишка
Ганна Сорокіна
Анастасія Корпан
Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту