Розробка та реалізація комунікаційної стратегії фармацевтичної компанії Heel

Про проєкт

Heel — фармацевтична компанія, що спеціалізується на натуральних ліках. Ліки Heel допомагають використовувати потенціал людського організму: завдяки натуральним інгредієнтам вони активують, регулюють і модулюють ендогенні процеси. Таким чином вони ефективно підтримують загоєння.

Що зробили

Розробили нову стратегію комунікації та візуального стилю для соцмереж, провели контент-зйомки препаратів та створили інфопродукт з порадами «Детокс та дренаж».

Період співпраці

Розробка стратегії зайняла 1 місяць. Результати, показані в кейсі, досягнуто за 5 місяці роботи(січень-червень 2023р.).

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

icon

Позиціювання

Створити у соцмережах heel імідж експерта у сфері турботи про здоровʼя.

icon

Залученість

Підвищити залучення чинних користувачів спільнот, зацікавити та залучити нову аудиторію.

icon

Комʼюніті

Сформувати навколо бренду комʼюніті людей, що цікавляться комплексними гомеопатичними біорегуляційними препаратами та залучити потенційних покупців препаратів.

Результати

2 550 000

сумарне охоплення соцмереж компанії

22 788

взаємодій з контентом у спільнотах компанії

8,7%

середній ER публікацій у спільнотах компанії 

220

отримувачів чек-листа з порадами «Детокс та дренаж» 

АЛГОРИТМ НАШОЇ РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ

Illustration

1. Розробка стратегії

Створення стратегії комунікації та плану робіт для розв'язання основних проблем бренду в соціальних мережах та розробка необхідних матеріалів.

Illustration

2. Комплексний супровід у соцмережах

Оновлення та адміністрування всіх спільнот компанії, взаємодія з аудиторією, відповіді на коментарі та запити.

Illustration

3. Дизайн та координація зйомок

Візуальний супровід компанії — розробка гайдлайну, створення віжуалів, проведення фотозйомки.

Illustration

4. Таргетована реклама

Запуск рекламних оголошень з метою збільшення охоплень у спільнотах компанії та залучення аудиторії.

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ

Що ми зробили в рамках роботи над стратегією:

    icon
    проаналізували онлайн діяльність прямих конкурентів
    icon
    сформували сегменти аудиторій 
    icon
    підготували позиціювання та TOV компанії у соцмережах
    icon
    розробили контент-стратегію бренду та адаптивний рубрикатор на основі ключових меседжів комунікаційної стратегії
    icon
    підготували візуальну концепцію та гайдлайн з описом стилю компанії
    icon
    підготували місячний контент-план для соцмереж
    icon
    підготували концепцію та провели контент-зйомку препаратів
Illustration

НАПРЯМКИ КОНТЕНТУ

В рамках стратегії ми розробили рекламні повідомлення та на їх основі сформували рубрикатор контенту. 

Illustration

Іміджева рубрика

Рубрика про основні цінності бренду Heel, дослідження, які проводяться, умови виробництва ліків.

Illustration

Ситуації споживання

Опис хвороби, з якими стикається аудиторія та розповіді, як ліки Heel допомагають.

Illustration

Рекламна рубрика

Контент про ліки стисло та інформативно — що за препарат, його склад, які проблеми вирішує.

Illustration

Про гомеопатію

Навчання аудиторії про напрям, який представляє Heel.

Illustration

Де купити?

Інформація про партнерів та мережі аптек, де можна придбати ліки Heel.

Illustration

Досвід використання

Інтервʼю в лікарів, які призначають ліки Heel своїм пацієнтам. 

ДИЗАЙН

Illustration

Стрічка

У стрічці поєднали декілька варіантів віжуалів — фото препаратів з текстом, стокові фото, фото експертів та графічні віжуали. Для доповнення графічних віжуалів використали тематичні ілюстрації, які маємо на меті зробити впізнаваними елементами дизайн стилю Heel.
Для виділення тексту застосували прийом, який використовується на упаковках препаратів. Але спростили його до застосування прямих ліній без вигинів.

Stories

У stories переважають графічні віжуали. Серед основних елементів — тематичні ілюстрації, градієнтні фігури та додавання фото препаратів і їх компонентів.

Illustration

Контент-зйомка

Основною ідеєю при формуванні концепції зйомки було зробити фото з акцентними реквізитами, пов'язаним зі складовими препаратів та їх впливу на здоров'я. Нам було важливо, щоб зйомка була з предметами, які асоціюються з підтриманням здоров'я та здорового способу життя, а самі фото не асоціювалися із чимось «лікарським» та «жахаючим».

  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image
  • Gallery image

КОМАНДА SVITLO

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту 

Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка

Illustration

Ганна Сорокіна

SMM-менеджер

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Комунікаційний супровід

    YOL/ШЛЯХ

    ДеталІ
  • Супроводження у соцмережах

    ALVIK BUD

    ДЕТАЛІ
  • Супроводження у соцмережах

    GORODOK GALLERY

    ДЕТАЛІ

Бажаєте отримати безкоштовний маркетинг-аудит вашого бізнесу?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальні рекомендації щодо просування вашого проєкту