Твої почуття теж важливі: проведення 3-го етапу інформаційної кампанії для гарячої лінії психологічної підтримки МОМ

Концепція інфокампанії

Щодня кожен, кого торкнулася війна, відчуває спектр дуже різних емоцій. Деколи впоратися з ними самотужки неможливо. А на заваді зверненню до психолога досі стоять стереотипи, заперечення проблем, нерозуміння власних емоцій або просто відсутність інформації про наявну безкоштовну психологічну підтримку.

Новий етап інфокампанії заохочував людей пройти опитування, щоб ідентифікувати власні тривоги й проблеми та зрозуміти актуальність отримання безкоштовної психологічної підтримки. На основі результатів опитування було підготовлено інформаційні матеріали й ролик за участю солістки гурту ONUKA Нати Жижченко.

Активності з промоції

Illustration

Залучення Нати Жижченко, солістки гурту ONUKA, як амбасадорки гарячої лінії психологічної підтримки МОМ

Illustration

Проведення масштабного всеукраїнського опитування, щоб актуалізувати тривоги та знайти способи їм зарадити

Illustration

Промоція опитування та гарячої лінії через лідерів думок

Illustration

Розміщення зовнішньої реклами в обласних центрах України, окрім тимчасово окупованих, у метро в Києвіта Харкові

Illustration

Підготовка й публікація матеріалів у всеукраїнськихта регіональних медіа

Illustration

Просування опитування та можливості звертатися на гарячу лінію черезтаргетовану рекламу

Illustration

Зйомка й промоція ролика про поширені тривоги українців за участі Нати Жижченко

Illustration

Поширення друкованих матеріалів на місцях офлайн-опитувань

Результати

Результати в кейсі зазначено за 3-й етап інфокампанії у період із червня до жовтня 2023 року

31 366 343 людини

— загальне охоплення проєкту в соціальних мережах, медіа та офлайн

1 335 людей

— пройшли опитування та зважилися анонімно поділитися своїми тривогами

26 000 людей

— отримали інформаційні листівки з порадами щодо боротьби зі стресом

Ключовий меседж

Illustration

Твої почуття теж важливі
Важко? Поділися: 0800-211-444


«Я за кордоном, не маю права почуватися пригнічено»; «жителям прифронтових регіонів важче, я ж у відносній безпеці»; «сусід спокійно реагує на вибухи, тож і я маю не зважати та не тривожитися», — ми можемо ігнорувати власні емоції, вважаючи, що вони не важливі, бо в когось ситуація гірша, ніж у нас. Однак кожна емоція, яку ми відчуваємо, — важлива і заслуговує нашої уваги.

Ігнорування власних емоцій має наслідки. Тому необхідно навчитися приймати свої почуття, виражати їх і звертатися за психологічною підтримкою. Твої емоції мають значення.

Ключовий віжуал

Illustration

На новому етапі інфокампанії акцент у ключовому віжуалі зробили на людині — амбасадорці ментального здоровʼя гарячої лінії МОМ Наті Жижченко.

Дизайн став простішим, ніж на попередніх двох етапах, зменшилася кількість ілюстрацій і тексту. Водночас ми залишили елементи, що вже добре працювали на впізнаваність, — лінію, яка символізує звʼязок між психологом і пацієнтом, фірмові кольори (синій та помаранчевий) і шрифти.

Зовнішня реклама

Інформацію про роботу фахівців на гарячій лінії психологічної підтримки МОМ побачили мільйони українців — на сітілайтах, метролайтах та білбордах у найбільших містах України.

І дуже цінним є те, що в метро в Харкові першою з початку повномасштабного вторгнення дозволили розмістити рекламу саме з нашими друкованими матеріалами.

Illustration

Проведення опитування

За час повномасштабної війни переживання українців змінилися. Тож ми вирішили провести масштабне всеукраїнське опитування, щоб актуалізувати тривоги й знайти способи їм зарадити. 
Опитування відбувалося у двох форматах: онлайн і офлайн. Для офлайн точок ми обрали місцеві кав’ярні в Києві, Харкові, Дніпрі, Львові, Тернополі, Полтаві та Херсоні й колективні центри, якими опікується МОМ. У закладах стояли бокси, що запрошували українців поділитися анонімно своїми тривогами. 

Друковані матеріали

Меседж «Твої почуття теж важливі» був нагадуванням не лише в зовнішній рекламі чи онлайн-комунікації, а й на друкованих матеріалах, що поширювалися на місцях проведення опитування:
● ліфлетах зі способами подолання стресу та з детальним описом техніки заземлення «Амулет спокою»● фірмових браслетах для виконання техніки «Амулет спокою»● листівках з ідеями доступних занять, що позитивно впливають на емоційний стан

Зйомка відеоролика

На основі отриманої завдяки опитуванню інформації ми спільно з партнерами з Palay Production підготували ролик-відповідь на поширені тривоги. У ньому психологиня гарячої лінії психологічної підтримки разом з амбасадоркою кампанії Натою Жижченко розібрали поширені стани українців та обговорили, як давати їм раду.

Публікації в медіа

Результати роботи з медіа:

Illustration

7 публікацій в Telegram-каналах

Illustration

10 публікацій пресрелізу

Illustration

10 публікацій пострелізу

Illustration

3 публікації статті 

17 820 430 людей

— сумарне охоплення

Illustration

40% українців тривожаться через страх втрати дому від повномасштабної війни

Illustration

Що найбільше тривожить українців: результати всеукраїнського опитування

Illustration

Що найбільше непокоїть українців під час війни: результати опитування

Illustration

Як впоратися із боязню майбутнього: поради від кризової психологині гарячої лінії МОМ

Illustration

Як говорити з дітьми про війну: поради психологині гарячої лінії МОМ

Illustration

Адреналінова залежність під час війни: що це і як позбутися – поради психолога

Інсайти

Illustration

Опитування — перше рукостискання перед звертанням до психолога

Формат опитування допоміг українцям сформувати запит і виявити приховані тригери, які вони зможуть надалі пропрацювати зі спеціалістом. Особливо вдало така саморефлексія спрацювала під час онлайн-опитування: аудиторія могла усамітнитися та спокійно подумати про власні тривоги. Серед відповідей часто траплялися лонгріди відразу з декількома тривогами, а наприкінці — подяка за можливість виговоритися.

Illustration

Соціальна тема досі актуальна для медіа, проте нині варто пропонувати цікавіші формати

Оскільки кількість інфоприводів на соціальну й благодійну тематики значно зросла від початку повномасштабного вторгнення, люди вже не помічають важливу інформацію, бо її занадто багато на однакові теми. Тому потрібно розробляти цікаві й водночас прості формати та висвітлювати близькі й актуальні для аудиторії теми в нестандартній обгортці. Наприклад, унікальну новину про опитування щодо поточних тривог українців взяли 5 популярних всеукраїнських медіа із загальним охопленням 5 мільйонів осіб.

Illustration

Нетипові колаборації з лідерами думок працюють

Для інформаційної кампанії ми обрали лайфстайл-лідерів думок у TikTok та Instagram, які роблять огляди закладів у містах. Завдяки цьому ми залучили до взаємодії з опитуванням і сторінкою організації нову цільову аудиторію та значно її розширили. Люди, які перебували в пошуку нових локацій свого міста, дізнавалися про ініціативу, і поряд із відвідуванням закладу долучалися до опитування.

Сумарні результати за три етапи інфокампанії

(вересень 2022 — жовтень 2023)

47 315 009 людей

— загальне охоплення проєкту в соціальних мережах, медіа та офлайн

71 000 людей

— отримали інформаційні листівки з порадами щодо боротьби зі стресом

6 800 людей

— зателефонували на гарячу лінію психологічної підтримки МОМ за час проведення інфокампанії

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту / Svitlo

Illustration

Анжела Шишка

Стратегічна менеджерка / Svitlo

Illustration

Антоніна Старовойт

PR-менеджерка / Svitlo

Illustration

Ганна Сорокіна

Контент-менеджерка / Svitlo

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка/ Svitlo

Illustration

Олексій Бердник

Національний координатор МОМ із ПЗПСП

Illustration

Варвара Жлуктенко

Національна координаторка МОМ із комунікації

Illustration

Аліса Кирпичева

Комунікаційна менеджерка проєкту/ МОМ

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Комунікаційна компанія 

    Гаряча лінія психологічної підтримки МОМ (Міжнародної організації з міграції)

    ДЕТАЛІ
  • Супроводження у соцмережах

    Програма Uwe Hub 2.0

    ДЕТАЛІ
  • Реалізація комунікаційної стратегії

    «Шлях / Yol» – проекту про культуру Криму

    ДЕТАЛІ