Peonita

Про проєкт

Peonita — найбільше поле півоній в Україні, що знаходиться у смт. Глибока, Чернівецької області. Наразі це унікальна локація, яку відвідали 20 000 людей, на якій можна побачити повне цвітіння. Подібні локації не дозволяють відвідувати поля, бо технологічно зрізати квітку треба в закритому вигляді. Також компанія займається доставкою півоній прямо з поля за допомогою Нової пошти. Квіти доставляються за два дні й радують замовника протягом 10 днів.
Окрім цього, у планах компанії започаткувати щорічний фестиваль півоній у Чернівцях на кшталт фестивалю тюльпанів в Амстердамі.

Коментар від засновниці агенції Svitlo Поліни Тараненко

« Наразі агенція займається масштабним авторським проєктом «Світло можливостей 2.0», але оскільки з брендом Peonita ми знайомі вже понад 7 років та колись надавали комплексні послуги з маркетингу, вирішили допомогти із розробкою айдентики. Було приємно повернутись до робочого процесу з клієнтом – результат теж на 100% задовольнив як клієнта, так і команду»

Illustration

Що зробили

У межах співпраці ми розробили концепти айдентики бренду з нуля, а на основі обраного розробили логотип, підібрали кольори та шрифти, розробили брендбук.

Період співпраці

Весь процес розробки від брифування до передачі всіх вихідних матеріалів зайняв 1 місяць.

Як ми це робили?

Illustration

1. Знайомство та брифування клієнта.

Дізналися історію бренду, визначили потреби, цільову аудиторію, точки контакту з нею, зафіксували побажання.

Illustration

2. Візуальний аналіз

Вивчили нішу, ToV; зібрали велику кількість референсів, фото квіток, вивчили різні стилістичні прийоми їх зображення; підібрали палітри кольорів та шрифти, що підходять під задачу.

Illustration

3. Розробка концептів

Найдовший процес — створення безлічі форм, поєднання з підібраними шрифтами, їх кастомізація.

Illustration

4. Оформлення презентації з готовими варіантами.

Обрали найкращі варіанти та зібрали мініпрезентацію з кольорами, прикладами використання шрифтів та зображеннями на різних носіях, щоб клієнт мав цілісну картинку і міг обрати найближчий для себе варіант.

Illustration

5. Доопрацювання остаточного варіанту.

Розробили фінальний макет, створили адаптації логотипа та символу.

Illustration

6. Створення брендбуку

Розробили документацію, що допоможе використовувати розроблену айдентику як задумував дизайнер. Вона містить роз’яснення всіх нюансів (що таке основний логотип, навіщо потрібен символ і тд), правила користування (безпечна зона логотипа, які кольори можна накладати один на одного, які ні тощо).

Illustration

7. Передача матеріалів.

Фінал проєкту — передали всі матеріали та необхідні вихідні файли.

Чим надихалась наша дизайнерка Анастасія?

Аналізуючи велику кількість логотипів з піонами та квітами загалом, можна побачити що вони часто повторюють чи наслідують один одного. Також привертає увагу, що квітки відмальовані однаково або використані зі стокових сервісів, що значно знижує унікальність і впізнаваність бренду. Все це стало точкою опори як робити не треба. 

Illustration
Illustration
Illustration

Жанрові прийоми стали основою для створення 3-х концепцій. Але обрати стиль та надихнутися орнаментами недостатньо – важливо враховувати такі нюанси, як: сучасність логотипа, поєднання з баченням бренду, як він виглядатиме на різних носіях та чи легко запам’ятовується. Тож з безлічі референсів квіток та завитків народилося поєднання першої літери назви бренду «P» та інтегрований орнамент півоній.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Цікавий факт

Клієнти одразу виказали бажання відмовитись від зелено-рожевих палітр, а також хотіли зробити блакитний колір основним. Саме тому при розробці обиралися палітри з блакитними та синіми відтінками, а за задумом блакитний колір має уособлювати небо над полем квітів. Такий прийом допоможе виділитися з-поміж конкурентів.

Результати

Відгук клієнта

Illustration

Петро Тоненчук

Дякуємо дівчатам зі Svitlo за таку круту реалізацію нашого нового проєкту. Звернулися саме до них, адже вже колись разом працювали, і знали, що вони підійдуть до завдання креативно та з глибоким розумінням нашої ідеї. Клієнти сприйняли наш новий логотип позитивно — ми отримали безліч гарних відгуків. Щиро рекомендуємо!

КОМАНДА ПРОЄКТУ

Illustration

Поліна Ковальова

Керівниця проєкту

Illustration

Анастасія Корпан

Дизайнерка

ДИВИТИСЬ ЩЕ

  • Проєкт від Svitlo Agency

    Світло можливостей


    ДЕТАЛІ
  • Супроводження у соцмережах

    Програма Uwe Hub 2.0


    ДЕТАЛІ
  • 3-й етап інформаційної кампанії для гарячої лінії психологічної підтримки МОМ

    Твої почуття теж важливі

    ДЕТАЛІ

Шукаєте нові можливості для вашого бізнесу? 

Беріть участь у безоплатному проєкті «Світло можливостей 2.0»!