Peonita — найбільше поле півоній в Україні, що знаходиться у смт. Глибока, Чернівецької області. Наразі це унікальна локація, яку відвідали 20 000 людей, на якій можна побачити повне цвітіння. Подібні локації не дозволяють відвідувати поля, бо технологічно зрізати квітку треба в закритому вигляді. Також компанія займається доставкою півоній прямо з поля за допомогою Нової пошти. Квіти доставляються за два дні й радують замовника протягом 10 днів.
Окрім цього, у планах компанії започаткувати щорічний фестиваль півоній у Чернівцях на кшталт фестивалю тюльпанів в Амстердамі.
« Наразі агенція займається масштабним авторським проєктом «Світло можливостей 2.0», але оскільки з брендом Peonita ми знайомі вже понад 7 років та колись надавали комплексні послуги з маркетингу, вирішили допомогти із розробкою айдентики. Було приємно повернутись до робочого процесу з клієнтом – результат теж на 100% задовольнив як клієнта, так і команду»
У межах співпраці ми розробили концепти айдентики бренду з нуля, а на основі обраного розробили логотип, підібрали кольори та шрифти, розробили брендбук.
Весь процес розробки від брифування до передачі всіх вихідних матеріалів зайняв 1 місяць.
1. Знайомство та брифування клієнта.
Дізналися історію бренду, визначили потреби, цільову аудиторію, точки контакту з нею, зафіксували побажання.
2. Візуальний аналіз
Вивчили нішу, ToV; зібрали велику кількість референсів, фото квіток, вивчили різні стилістичні прийоми їх зображення; підібрали палітри кольорів та шрифти, що підходять під задачу.
3. Розробка концептів
Найдовший процес — створення безлічі форм, поєднання з підібраними шрифтами, їх кастомізація.
4. Оформлення презентації з готовими варіантами.
Обрали найкращі варіанти та зібрали мініпрезентацію з кольорами, прикладами використання шрифтів та зображеннями на різних носіях, щоб клієнт мав цілісну картинку і міг обрати найближчий для себе варіант.
5. Доопрацювання остаточного варіанту.
Розробили фінальний макет, створили адаптації логотипа та символу.
6. Створення брендбуку
Розробили документацію, що допоможе використовувати розроблену айдентику як задумував дизайнер. Вона містить роз’яснення всіх нюансів (що таке основний логотип, навіщо потрібен символ і тд), правила користування (безпечна зона логотипа, які кольори можна накладати один на одного, які ні тощо).
7. Передача матеріалів.
Фінал проєкту — передали всі матеріали та необхідні вихідні файли.
Аналізуючи велику кількість логотипів з піонами та квітами загалом, можна побачити що вони часто повторюють чи наслідують один одного. Також привертає увагу, що квітки відмальовані однаково або використані зі стокових сервісів, що значно знижує унікальність і впізнаваність бренду. Все це стало точкою опори як робити не треба.
Жанрові прийоми стали основою для створення 3-х концепцій. Але обрати стиль та надихнутися орнаментами недостатньо – важливо враховувати такі нюанси, як: сучасність логотипа, поєднання з баченням бренду, як він виглядатиме на різних носіях та чи легко запам’ятовується. Тож з безлічі референсів квіток та завитків народилося поєднання першої літери назви бренду «P» та інтегрований орнамент півоній.
Клієнти одразу виказали бажання відмовитись від зелено-рожевих палітр, а також хотіли зробити блакитний колір основним. Саме тому при розробці обиралися палітри з блакитними та синіми відтінками, а за задумом блакитний колір має уособлювати небо над полем квітів. Такий прийом допоможе виділитися з-поміж конкурентів.
Відгук клієнта
Петро Тоненчук
Дякуємо дівчатам зі Svitlo за таку круту реалізацію нашого нового проєкту. Звернулися саме до них, адже вже колись разом працювали, і знали, що вони підійдуть до завдання креативно та з глибоким розумінням нашої ідеї. Клієнти сприйняли наш новий логотип позитивно — ми отримали безліч гарних відгуків. Щиро рекомендуємо!
КОМАНДА ПРОЄКТУ
Поліна Ковальова
Анастасія Корпан
Беріть участь у безоплатному проєкті «Світло можливостей 2.0»!